Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mike Tyson

- - - - - mike tyson

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
mlekokokosowe

mlekokokosowe

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 137 postów
Uważacie, że Mike Tyson, którego można już w zasadzie zaliczyć do legendy boksu, zasłużył się jakoś w tym sporcie? Jedyne co można o nim teraz usłyszec to tylko liczne skandale. To przykre, bo to przeciez naprawde utalentowany facet. Moze taka jest kolej losu po zawrotnej karierze? :-D
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
pytam1984

pytam1984

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 163 postów
Czego bysmy teraz o Tysonie nie slyszeli jest niezaprzeczalna gwiazda boksu. Moze zwyczajnie z racji tego, ze nie bywa na ringu odreagowuje to bójkami na mieście :-D hehe Ludzie mogą mówić o nim co chcą, ale niewielu jest bokserów, którzy mogą sie pochwalic jego dorobkiem. Oby wiecej nie trafial za kratki i trzymal fason :)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko