Skocz do zawartości

Zdjęcie

MichalW zaczynamy od zera

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
MichaalW

MichaalW

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Siema

Nie wiem jak zacząć to się przedstawie i opisze krótko co jak i dlaczego. Michał 22 lata 170cm. Swoją przygodę zacząłem niedawno bo 08.03. Trochę wspólnego ze sportem miałem ale mam taki słomiany zapał że mam przez jakiś czas zajawke a potem jakoś olewam albo się grupa rozpada a to czas a to kasa.... Więc z uwagi na swoje warunki fizyczne jak 60kg 170cm postanowiłem pójść na siłownię. Mój trening na ten moment wygląda tak:

A

Martwy 72.5 4x6 (2.5kg co tydzień a jak trening 2 razy w tygodniu to +1 powtórzenie i dopiero ciężar)

Wyciskanie żołnierskie 25x9 (+1 powtórzenie co tydzień jak dojde do 10 dokładam 2,5 i zaczynam od 7 powtórzeń)

Podciąganie podchwytem 4x5( tu mam cieżko bo normalnie się podciągam 10 razy a w 3 i 4 seri brakuje już mocy chyba ze względu na chwyt)

Wyciskanie na płaskiej na szerokość barków 40x6(2,5 co tydzień)

Biceps z supinacją 7.5kg x9(tu progres co tydzień jedno powtórzenie jak dojdę do 10 na łapę to zwiększam ciężar o 1kg bo połówek nie ma tylko akurat połówki to 7,5 jest)

B

Przysiad 65 (+2.5kg co trening lub co tydzień)

Wyciskanie na płaskiej 47,5 4x6 (+2,5kg co trening lub co tydzień)

Wiosłowanie nachwytem 47.5 4x7(+2,5kg co trening lub co tydzień)

Wznosy bokiem 7kg 3x9( tu chyba się skupie na czuciu niż na dokładaniu co chwile)

Biceps sztangą 17,5x 3x10(dochodzę do 10 powtórzeń zaczynam od 7 z +2,5kg bo inaczej nie ma)

Triceps skull crashers gryf łamany +10kg x10 (nie wiem ile waży gryf dochodzę do 10 powtórzeń dokładam 2,5kg i od 7)

 

Dieta i tu jest właśnie średnio  . Pomysły biorę z kanału policzona szama na yt(nobel dla niego :brawo: ) . Białko staram się trzymać minimum 2g/kg reszta w sumie nie liczę dokładnie. Posiłki robie sobie 3 różne na 3dni. Czyli smażony ryż z kurczakiem gdzie składniki to 600g kury 250g ryżu 30ml oliwy 300g marchewki 1,5 papryki 1,5 cebuli wszystko robie na jednej patelelni wrzucam do jednego pudełka i sobie oddzielam wagowo 1/3 i odgrzerzwam. Czyli dziennie wychodzi koło 600g kury 300g ryżu lub makaronu. Do tego czasami coś wleci typu big milk jakiś baton. Piję tylko wode  bo za colą i takimi nie przepadam. ewentualnie soczek

Suple to:

Białko KFD czasami wpada dla smaku głównie

ZMA KFD 3x przed snem

d3 + k2 KFD 4x dziennie

 

Jak już będzie cięzko z progresją pomyślałem aby dorzucić cytruline i kreatyne. Jak zaczynałem ćwiczyć to jak ważyłem się 07.03 na lekkim kacu to ważyłem 58,5kg ale to kac więc lekko odwodniony itd to było te 60kg zapewne. Dzisiaj rano 07.04 waga pokazała 64.1

Fotki na których byłem na kacu i ważyłem 58,5kg :loler: Jak macie jakieś porady sugestie to walcie z chęcią wysłucham i się zastosuje . Ogólnie chyba zacznę stosować apkę jak fitatu i sobie zacznę kontrolować ile jjem.

ee.jpg

Swoją drogą zdziwiłem się w **** czemu jestem tak przekrzywiony na lewą stronę.

 

es.jpg

 

ws.jpg

 

I zdjęcie z siłwoni  05.04 jak widać światło ma znaczenie bo na poprzednich fotach zarysu brzucha nie ma a tu coś widać A i niestety włosy mnie się nie trzymają i z roku na rok jest coraz gorzej. %%)

sss.jpg

 

Za jakiś czas wrzucę filmiku z przysiadu martwego i może z płaskiej abyście ocenili może czy za bardzo nie kaleczę.

 

 

 

 

 

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57201 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Powodzenia.


    • 0

    #3
    MichaalW

    MichaalW

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów

    Czas zrobić aktualizacje. Waga stanęła ale siła rośnie. Mam małe problemy ze snem budze się w nocy itd. przez to napewno regeneracja cierpi. W wiosłowaniu obciąłem ciężar i poprawiłem technike bo przy 50 było zbyt ciezko i się prostowałem w ostatnich 2-3 powtórzeniach. Zmieniłem progresje w każdym ćwiczeniu na dokładanie 2 powtórzeń i dopiero ciężar objętość się trochę zwiększy i nie ma co gonić za ciężarem. Podciąganie cały czas jest problem. Chyba wrzuce w dnt bo mam drążek w domu. %-) Chyba za tydzień może dwa dołoże kreatyne i cytruline.

    Pytanie: Jest jakaś aplikacja która liczy też ilość spożywanych witamin i minerałów? Miałem chęć zrobić badania i sprawdzić ale cena...

    A

     

    Martwy 80kg 4x6

    Wyciskanie żołnierskie 27,5x8

    Podciąganie podchwytem 5x5

    Wyciskanie na płaskiej na szerokość barków 40x7

    Biceps z supinacją 7.5kg x9

    B

    Przysiad 70

    Wyciskanie na płaskiej 50 4x7

    Wiosłowanie nachwytem 45 4x7

    Wznosy bokiem 7kg 3x9

    Biceps sztangą 20 3x8

    Triceps skull crashers gryf łamany +12.5kg x8


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko