Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mięśnie pośladkowe i czworogłowe

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Blythos

Blythos

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 244 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Łomża
  • Staż [mies.]: Rośnie

Witam koksów

 

Preferuję metody wielostawowe w treningu nóg, ale jest problem - dysproporcja między przodem, a tyłem uda. Szczególnie pośladki mam lepiej rozwinięte i śmiechem żartem koleżanki mogą mi nie raz zazdrościć.

Jeśli w danym ćwiczeniu poślad pracuje akcesoryjnie to zawsze mam je gorzej styrane niż przód, który w domyśle chciałem przećwiczyć.

Technika jest na 100% dobra, siłowo pośladki (ogólnie tylna taśma, najmocniejszy mój bój to martwy ciąg) dominuje i czuje, że przejmuje część pracy. Wprowadzić takie chamskie ćwiczenia jak wyprosty na maszynie celem rozbudowy czy polecacie jakieś aktywacje przed głównym ćwiczeniem? Ktoś miał podobny problem?

 

Aktualnie 3x w tygodniu mam ćwiczenia nóg:

1. Martwe rwaniowe i żurawia

2. Fronty i sissy squats

3. Przysiady tylne ATG


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Jak uwidocznić mięśnie brzucha? , Mięśnie , Mięśnie brzucha | Brak mkostek po prawej stronie , Kreatyna a mięśnie | kreatyna, mięśnie, cykl, , dolne mięśnie brzucha...

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57268 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Pytanie co jest celem treningów - tak ogólnie? Sylwetka?


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko