Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mięśnie nie rosną

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
lotek11

lotek11

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam.
Mam 21 lat, ważę ok. 85kg przy wzroście 186cm i mam problem z wyrzeźbieniem mięśni. Mam trochę widoczne mieśnie na brzuchu ale one są tak jakby płaskie, nie są wypukłe a na dole odkłada mi się tłuszcz. Ćwiczę kalistenikę już jakiś czas. 4 razy w tygodniu trening siłowy ok. godziny + skakanka 15 minut. Poniedziałek: klatka, wtorek: nogi, środa: brzuch, piątek: drążek. Myślę, że problem leży w jedzeniu, wypisze teraz co jem w ciągu dnia:
-jajecznica z 4 jajek + dwie kromki chleba pełnoziarnistego + jakies warzywo + banan
-płatki owsiane na mleku + jogurt skyr + twaróg chudy 125g z dwiema łyżeczkami masła orzechowego
-pierś z kurczaka + róznego rodzaju kasze bądź ryż + jakieś warzywa
-odżywka białkowa 25g + 250ml mleka + 3g kreatyny
-omlet z dwóch jajek + skyr + 125g twarogu chudego
LUB 250g twarogu chudego + makaron
LUB 100g makreli wędzonej + dwie kromki chleba pełnoziarnistego
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Freezu

Freezu

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 696 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:świętokrzyskie
    • Staż [mies.]: 25

    kwestia tzw "wyrzeźbienia" mięśni to przede wszystkim dieta z deficytem kalorycznym + mądrze zaplanowany trening siłowy, który pozwoli utrzymać zbudowane wcześniej mięśnie

     

    4 razy w tygodniu trening siłowy ok. godziny + skakanka 15 minut. Poniedziałek: klatka, wtorek: nogi, środa: brzuch, piątek: drążek.

     

    podstawowy błąd, czyli za mała częstotliwość - powinieneś trenować jedną partię przynajmniej 2 razy w tygodniu, a szybko zobaczysz o wiele lepsze efekty


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko