Skocz do zawartości

Zdjęcie

Materiały / Prace naukowe na temat zwalniania metabolizmu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
masek

masek

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 529 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 15

    Witam. Nie wiem czy to dobry dział, ale nie mam pojęcia gdzie umiescic ten temat.

     

    Ostatnio trochę zainteresował mnie temat zwalniania metabolizmu, zacząłem trochę szukać i spotkałem wiele opini, że zwolniony metabolizm to mit. Narazie opieram się na książce "Eat stop eat" , oraz artykule

    http://www.nowloss.c...n-mode-myth.htm      No i jeszcze trochę wypowiedzi na róznych zagranicznych forach związanych z dietetyką i sportem. Jak wy się do tego odnosicie, jaką macie opinie i czy posiadacie jakies prace naukowe na ten temat, bo chciałbym poszerzyc swoją wiedzę odnosnie metabolizmu. 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Wystarczy sprawdzić na sobie.

    Co ja widziałam:

    - wysoko kcal - stabilny spadek wagi cały czas;

    - nisko kcal - szybko z początku, a potem mozolnie i to razem z mięsem.

    A to tylko techniczne zestawienie, weź pod uwagę jeszcze, lepsze samopoczucie na wyższych kcal i możliwość wykonywania lepszych treningów co lepiej chroni mięso i daje mocniejszy bodziec do spalania.


    • 0

    #3
    masek

    masek

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 529 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 15

    Z rok temu testowałem coś takiego, przez 2 miechy jadłem 1500-1700kcal dziennie(nie zwracałem uwagi na makro), chodziłem na siłownie 3 razy w tyg i przez ten czas zrzuciłem około 7kg a ciężary podnosiłem wagowo takie same. Po tej redukcji zacząłem jesc z marszu około 2200 kcal dziennie, 1 raz moze 2 razy w tyg(weekend) pozwalałem sobie na jakie niezdrowe jedzenie (kila piw pizza, słodycze. Pewnie z 5tyś kcal) i odziwo waga nie wzrastała, przez około rok utrzymywałem taką wage nie ćwicząc na siłowni, no może było powiedzmy +1 kg , -1kg. Tylko w święta wiadomo było z 2-3kg do przodu, ale pozniej po tyg, lub dwóch waga wracała do normy. Tak więc wydaje mi się, że jedząć te 1,5tyś kcal przez 2 miechy powinienem mieć metabolizm mega zwolniony i jak na nastepny dzien skoczylem na 2200kcal to powinno mnie zalewać, ale tak nie było.(w dodatku nie cwiczylem na silce)

    Własnie tez czytałem w tej ksiazce eat stop eat, ze w jakims eksperymencie 12 tyg, mężczyzni jedli o 1000kcal mniej od zapotrzebowania i ćwiczyli z ciężarami 3 razy w tyg  i przy spadku nawet 20 funtów spadek masy mięsniowej był znikomy. 

    No i własnie wiele ludzi ma rózne poglądy i nie wiadomo gdzie leży prawda. :(


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko