Skocz do zawartości

Zdjęcie

Masówka a trądzik - czy jest złoty środek?

- - - - - masówka trądzik

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Rothenbach

Rothenbach

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Witam....
    Mam pytanie czy istnieje jakis zloty srodek dla kogos, kto od lat walczy z tradzikiem (przy czym duzo weglowodanow jest wiec niewskazany), a chce zyskac na masie?? Czy tradycyjne wyrzeczenia albo to albo to (jakas chora rosyjska ruletka)? ... Czy jest moze mozliwe jakos inaczej?? To jest jakas tragedia .. Dzieki z gory za odpy...
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Mati94

    Mati94

      KFD Silver +

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 476 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24+
    Byłeś u dermatologa ? Jak nie to idź on Ci doradzi co i jak.
    • 0

    #3
    Rothenbach

    Rothenbach

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Czy byłem? Całe moje życie to dermatolog itd.... Gadał żebym jadł warzywa i owoce ale na tym to raczej cieżko zbudować masę ....
    • 0

    #4
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    może bardziej mu chodziło żebyć jadł ich dużo :)
    Wiem, że mlodzięczy trądzik jest jednym z objawów "zakwaszenia" organizmu (nie musi to być duży stopień). A warzywa i owoc, są odkwaszaczami :)
    Sprobuj jeść wieksze ilości. np szpinak / brokuły / cytryna / ogórek
    • 0

    #5
    J4kuza

    J4kuza

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 794 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice WWA
    • Staż [mies.]: na +
    nie wiem co Ci kazal i co to za lekarz. moj kumpel mial ryj jak poligon. dostal lek. silny lek. nie mogl pic alko jedynie. po miesiacu wygladaljak czlowiek. po 2 nie bylo sladu. takze moze zmien lekarza. co do pytania. zlotego srodka nie ma. jest pare wskazowek, bo odzywianie jest wazne ale nie konieczne dzialaj i nie na kazdego.
    • 0

    #6
    Rothenbach

    Rothenbach

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    O lekach nie ma co gadac. Walcze z tym juz jakies 8 lat. Wiem o jaki lek Ci chodzi, zapewne o izotek. Jest to bardzo silny lek ale zle tolerowalem a dodatkowo specjalnie nie pomagal (bralem jakies 2-3 miechy). Probowalem juz chyba wszystkeigo, nawet glodowek. Nic, 22 lata, a to gówno ciagle przesladuje. Ale juz sie nie bede zalil bo to nic nie zmieni.
    Yoshimu - tylko czy jedzenie warzyw pomoze jakos przy masowce? Ja jestem chudy i chce zyskac na masie, czy majac tradzik juz nie mam na to szans?? Jesli chodzi o te warzywa to spoko moge jesc ale pytanie do Was czy oplaca sie przy tym robic cwiczenia na mase, bo wiadomo dieta przy tym jest wazna, szczegolnie w weglowodany ktorych teorytycznie nie powinienem brac za duzo. Jedno kloci sie z soba.
    • 0

    #7
    Testoholic

    Testoholic

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 835 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25
    Sam też zmagam się czasem z problemami skórnymi. Niedawno obiło mi się o uszy, że na trądzik pomaga sok z czerwonych buraków, 3 łyżki po 3-5 razy na dzień. I o dziwo moja skóra trochę się polepszyła po jakimś miesiącu. Byćmoże to tylko moja psychika, ale wydaje mi się, że jest znacznie lepiej :)
    Do tego zażywam jeszcze cynk z Olimpu (10zł za 30 tabsów w sklepie KFD) oraz piję 2 razy dziennie herbatę z "bratka" (fiołek trójbarwny, można dostać w aptece w postaci tabletek, ale preferuje napar - mniej chemii)

    Pozdrawiam i zdrowia życzę
    • 0

    #8
    TomusXXX

    TomusXXX

      Running is my life

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3356 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: 19

    O lekach nie ma co gadac. Walcze z tym juz jakies 8 lat. Wiem o jaki lek Ci chodzi, zapewne o izotek. Jest to bardzo silny lek ale zle tolerowalem a dodatkowo specjalnie nie pomagal (bralem jakies 2-3 miechy). Probowalem juz chyba wszystkeigo, nawet glodowek. Nic, 22 lata, a to gówno ciagle przesladuje. Ale juz sie nie bede zalil bo to nic nie zmieni.
    Yoshimu - tylko czy jedzenie warzyw pomoze jakos przy masowce? Ja jestem chudy i chce zyskac na masie, czy majac tradzik juz nie mam na to szans?? Jesli chodzi o te warzywa to spoko moge jesc ale pytanie do Was czy oplaca sie przy tym robic cwiczenia na mase, bo wiadomo dieta przy tym jest wazna, szczegolnie w weglowodany ktorych teorytycznie nie powinienem brac za duzo. Jedno kloci sie z soba.


    A co ma się kłócić?do każdego posiłku dodajesz warzywa i tyle.
    • 0

    #9
    Bad92

    Bad92

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1396 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 4 lata
    Ja kiedyś też miałem ryj jak poligon i też walczyłem z 3 lata akurat w gim to było i wkońcu trafiłem na jakiegoś mądrego dermatologa który przepisał mi aknenormin jest to drogi lek koło 100 zł a w miesiącu jadłem z 3-4 opakowania ale było warto jadłem to pół roku i wszystko zajebiscie poschodzilo i sie pogoiło teraz mam gładką twarz jak pupcia niemowlęcia %%) i od ponad dwóch lat nie widziałem u siebie syfa :P
    • 0

    #10
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    mnie np prześladuje to gówno na ramionach, i też chciałem sobie pojść do dermatologa, ale nie dlatego że jakoś mi to przeszkadza.... a przychodzi do mnie starsza i mi dłubie.....i juz kur*ica mnie bierze :gon: %%) %%)
    • 0

    #11
    Rothenbach

    Rothenbach

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Aknenormin to jest to samo co Izotek, rozni sie tylko nazwa, obydwa leki bazuja na tym samym i sa pochodna izotreniny.

    Dodaje warzywa, tzn. rezygnujac z weglowodanow czy musze jesc i weglowodany i warzywa zeby zyskac na masie?

    Ja kiedys mialem to wszedzie na plecach, na ramionach, czole, nos ... a teraz wszedzie jest ok tylko na policzkach i na skroniach oczywiscie, czyli tam gdzie widac najbardziej :lol:
    • 0

    #12
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    Ja bym nie liczyl na masie bo to duze wartosci nie sa. ale mozesz liczyc :) ale ja bym nie zmniejszal ilosc ww
    • 0

    #13
    TomusXXX

    TomusXXX

      Running is my life

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3356 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: 19
    węglowodany zostawiasz, po prostu dodajesz warzywa.Warzywa możesz jeść bez ograniczeń.
    • 0

    #14
    Hardcor

    Hardcor

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 107 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20
    Ja rowniez borykam sie z tradzikiem. Napisze tak... jezeli jem normlanie czyli nie diete na mase to jest normlanie, twarz dobrze wyglada malo co wyjdzie. Ale jezeli juz zajebie diete na mase w tym 5gWW/kgms to juz zaczyna sie bajzel na twarzy dekolcie itp. I nie wiem czy to zwiazane jest tylko z weglami czy moze wlasnie z tym odkwaszeniem. Bo wiadomo jak masowka jest to sie zakwasza organizm i nie ma bata zeby wyrownac ten odczyn zasadowy czy jak on sie zwie. Nawet jak warzywa sie je do kazdego posilku to jest to za malo.

    Zycze jakiegos planu i wytrwalosci!
    • 0

    #15
    Rothenbach

    Rothenbach

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Niestety byłem u dermatolog i okazało się że nie ma złotego środka, bo zarówno białko jak i węglowodany bardzo źle wpływają na trądzik. Zajebiście, teraz to już nie wiem co robić.

    P.S. Bo ponoc sa te dobre i zle weglowodany (jak w przypadku tłuszczy)... czyli dobre można jeść, tylko pytanie których to dotyczy

    Edytowany przez Rothenbach, 31 maj 2012 - 09:28 .

    • 0

    #16
    IgorKaczy

    IgorKaczy

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 556 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: rośnie
    jak nie spróbujesz to sie nie dowiesz, zrób normalnie mase, dbaj o higienę bardzo mocno. Mi zawsze pomaga środek benzacne :) stopniowo dodawaj ww do diety, wszsytko powinno być ok. ja dużych zmian nie zauważyłem, zawsze coś tam miałem i nadal się zdarza. pozdro :)


    Chodzi o ww proste i złożone.
    Proste to cukry takie jak słodycze.
    Złożone to te dobre czyli ryż/kasza/makarony/chleb pełnoziarnisty/płatki owsiane itd.

    Edytowany przez IgorKaczy, 31 maj 2012 - 09:33 .

    • 0

    #17
    Rothenbach

    Rothenbach

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Benzacne bardzo dobrze mi znany - niby troche redukowalo, ale niewystarczajaco. Obecnie uzywam czegos podobnego, ktore funkcjonuje podobnie. O higiene dbam, wiadomo - my tradzikowcy jestesmy az nadto wyczuleni na tym punkcie.
    Jeszcze tydzien temu bylo bardzo fajnie, a w ostatnich dniach to nie wiem - wysypuje jak nie wiem, codziennie w lustrze widze jakies nowe male ropne gówno itd... Przybywa, a ja jestem wkur..., bo nie moge temu zapobiec :lol:
    • 0

    #18
    RysiekPL

    RysiekPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 23 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 24
    kiedys kolega zmagal sie z tym samym problemem, az trafil na swietnego dermatologa, ktory odkryl niespodzianke, ze... to nie bialko ani weglowodany byly przyczyna, lecz infekcja organizmu wielomiesiecznia - zbieg okolicznosci, dostal masci z antybiotykiem, smarowal 4 tygodnie i wszystko zniknelo, do dzis cwiczy, je wszystko jak jadl i wypryski nie wrocily juz nigdy, wiec dobry dermatolog to jednak podstawa warto poszukac...
    • 0

    #19
    Rothenbach

    Rothenbach

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 130 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    A wafle ryzowe jakie maja węglowodany? I po czym to poznać czy są to te proste czy złożone??
    • 0

    #20
    lubiesynthol

    lubiesynthol

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    Cukry są pożywką bakterii trądzikowych. Też mam trądzik, który mnie męczy. Białko nie nasila, ale wystarczy, abym regularnie przez tydzień pił Mutant Mass'a aby z pleców zrobiła mi się tarka ;). W moim przypadku jeszcze słodycze nasilają i miód. Ale herba bez gryczanego to nie herba. Ja zacząłem regularnie smarować się Benzakne 5%. Zawiera nadtlenek benzoilu, który wypala wszystko. Bakterie, wirusy i grzyby nie uodporniają się na nie. Jest jeszcze 10%, ale to już na silne zmiany trądzikowe.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko