Skocz do zawartości

Zdjęcie

Masa, redukcja czy rekompozycja - co robić?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
EvVvo

EvVvo

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 39 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: 3

    Witam, trenuje 1 rok i 4 miesiące. Przez ostatnie 7 tygodni robiłem bardziej siłowy niż masowy trening (5-9 powtórzeń x 4 serie) ze względu na to, że zainwestowałem w odżywki, kupiłem :

    Kreatyne Storma

    BCAA

    Up your mass (bulk)

    Kaliber pump (przedtreningówka)

    I Carbo

    Właśnie dziś - po 7 tygodniach skończyły mi się odżywki i progres jakiś jest - ważyłem 68 teraz 72, siły też trochę doszło, szczególnie na plecy ale i na inne partie. No i doszło trochę mięsa, którego dalej nie jest za dużo i tu pojawia się pytanie - chciałbym mieć wysportowaną sylwetkę z jak najmniejszą ilością tkanki tłuszczowej a jeszcze zanim zacząłem chodzić na siłownie mimo, że byłem chudy miałem trochę tłuszczu na brzuchu i klacie - i to się nie zmieniło , więc doszło mi mięśni ale proporcje tkanki tłuszczowej pozostały niemal niezmienione. I teraz tak, co proponowalibyście robić dalej czy masować/siła cały czas i dorzucić do tego bieganie 20-30 minut od razu po treningu 2-3 razy w tygodniu (chyba wtedy jest najlepszy czas ze względu na niski poziom glikogenu i podobno po treningu siłowym organizm czerpie energie z tkanki tłuszczowej i mięśnie są w miare bezpieczne.) Czy taka opcja ma sens? Bo zdania są podzielone i wielu uważa, że takie rozwiązanie nie spowoduje utraty tkanki tłuszczowej. 2 opcja jest taka żeby zacząć typową rzeźbę - dużo powtórzeń małym ciężarem i sporo biegania - ale wtedy znowu zawartość mięśni które wypracowałem skurczy się podobnie jak ilość tkanki tłuszczowej, chociaż chyba BCAA może zachamować ten proces? No i 3 opcja robić dalej mase/siłe i zbytnio się nie przejmować tkanką tłuszczową, a dopiero gry wypracuje się naprawdę solidne mięśnie zająć się tym problemem.

    Plan już ktoś mi tutaj sprawdzał - jest w porządku. Co do diety no to jem naprawdę dużo, na śniedanie drożdżówka z serem białym, w szkole wypijałem gainer dodatkowo w barze obok szkoły zazwyczaj jadałem tortille z dużą ilością warzyw i kurczakiem, gdy wracałem do domu również zazwyczaj obiad z kurczakiem/lub rybą i ryżem zazwyczaj, potem jeśli to był dzień treningowy to po treningu niemal identyczny posiłek jak przed treningiem i kolacji zazwyczaj już nie jadłem bo o 21 wychodziłem z siłowni to chwile przed 22 jadłem posiłek potreningowy, teraz na kolacje będę pił białko.

    Więc dieta może nie jest profesjonalna  ale jest chyba dosyć racjonalna i zaspokaja potrzeby organizmu na substancje odżywcze?

    Trochę się rozpisałem ale chciałem napisać jak najwięcej info bo problem jest dosyć złożony i chciałbym uzyskać trafną radę jak dalej mam trenować...


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Vin Diesel

    Vin Diesel

      teamKFD

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 17046 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Santa Monica, CA

    180cm i 72kg to raczej nie ma w czym rzeźbić. Osobiście bym masował, ale sensownie, z głową. tak, żeby nie łapać przesadnie tłuszczu. Trening 3 lub 4 x tyg. a do tego w dnt interwały/aeroby.


    • 0

    #3
    EvVvo

    EvVvo

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 39 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: 3

    Nie złapie przesadnie tłuszczu bo mój problem jest taki, ze co bym nie robił to nie moge ani zredukować ani zwiększyć poziomu tłuszczu. Wiem jak to brzmi ale poważnie tak mam. Niby niema za bardzo czego rzeźbić ale moim celem nie jest bycie wielkim i miec 40 w łapie ale szczupła sylwetka z małą ilością tłuszczu i dobrze zarysowanymi mięśniami. Coś w stylu tego gościa www.zapodaj.net/aaef20ce09f10.jpg.html

    To jak w końcu z tymi aerobami po treningu siłowym?? 25 minut 3 razy w tygodniu nie spowodują braku efektów treningu masowego, a jednocześnie pomogą spalić trochę tkanki tłuszczowej? Bo nad tym się ciągle zastanawiam i nie potrafię logicznie sobie tego wytłumaczyć.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko