Skocz do zawartości

Zdjęcie

Makrocykl treningowy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
matti93

matti93

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 608 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Polska
    • Staż [mies.]: rosnie
    Witam! Mam pytanko, co sądzicie o tym artykule: http://hormonwzrostu...ningowych-cz-5/
    Czy trenowanie dużą ilością powtórzeń (np.20) to dobry ruch do zdobycia masy ? Wiem, zaraz powiecie, że na masę to 10-8 powtórzeń, tylko ja się odnoszę do artykułu. A z niego w cale to nie wynika.
    Taka ilość powtórzeń to chyba dobry trening dla piłkarza, czy się mylę? Co myślicie, aby zrobić taki makrocykl właśnie z większą ilością powtórzeń. Dobry był by to pomysł, dla mnie grającego w piłkę, a jednocześnie chcącego nabrać trochę masy?

    Pozdrawiam!
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ZielonyStreet

    ZielonyStreet

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2200 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z nieskonczonosci
    • Staż [mies.]: 3
    Zakres powtorzen to sprawa indywidualna, trzeba samemu sprawdzic jakie zakresy sa dla nas korzystne. To ze 10 jest na mase, to tylko jakas koncepcja, ktora nie ma nic wspolnego z rzeczywistosca.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko