Skocz do zawartości

Zdjęcie

Makaron Durum kontra Ryż na masie

- - - - - ryż makaron durum masa koks deka

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ghano

Ghano

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3914 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Witam, możliwe że taki temat już był jednak w tym sporcie ciągle nowe wiadomości są więc jak to jest teraz ? Osobiście od 2 miesięcy jem tylko durum ale była to redukcja, teraz przeszedłem na masę a ryż nadal jakoś niespecjalnie mi wchodzi. Czy durum jest gorszym źródłem ww ? Jeśli tak to bardzo ? Jak trzeba będzie to zmęczę ten ryż, jednak wolałbym odpowiedź "nie, durum jest super !" %%)
    Z góry dzięki za pomoc ;)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    JedenDwaTrzy

    JedenDwaTrzy

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9295 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: xXx
    Źródło węglowodanów nie ma jakiegoś szczególnego znaczenia.
    Smakuje Ci makaron to jedz.
    • 1

    #3
    Rottweiler

    Rottweiler

      <img align="absMiddle" src="http://www.kfd.pl/img/platinum.gif" alt="" />KFD Platinu

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5387 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pomorskie/ Niemcy
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Sam sobie odpowiedziałes....
    • 1

    #4
    Ghano

    Ghano

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3914 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    W którym miejscu ? "durum jest super" czy "czy jest gorszy ? Jeśli tak to bardzo ?" %%)

    Szugi: piszesz że nie ma znaczenia, ale nie od dziś wiadomo że np ryż jest lepszy od ziemniaków albo cukrów więc jakieś znaczenie to ma. Mnie tylko interesuje czy Durum jest lepiej/gorzej przyswajalny od ryżu bo w smaku jak dla mnie to niebo a ziemia ;)

    Wiecie, moje wątpliwości wzięły się z tego że w identycznym temacie z tego forum z 2010r pisali "możesz jeść, ale tylko czasem jako zamiennik ryżu" ogólnie nie polecali, ale tak jak pisałem - w tym sporcie ciągle są nowe informacje więc jeśli możecie oodpowiedzieć będę wdzięczny ;D

    Edytowany przez Ghano, 02 październik 2012 - 21:24 .

    • 0

    #5
    JedenDwaTrzy

    JedenDwaTrzy

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9295 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: xXx
    Ziemniaki akurat są bardzo dobrym źródłem ww.
    Nie wiem skąd Ty to bierzesz, ale jeśli chodzi o efekty w postaci przyrostów to nie ma znaczenia skąd bierzesz węgle, mogą być nawet lizaki.
    Jak patrzymy pod kątem zdrowia, to najlepiej stawiaj na nieprzetworzone produkty.
    • 1

    #6
    Ghano

    Ghano

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3914 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Hmm, dzięki za nowe informacje przydadzą się napewno. Ciekawi mnie tylko skoro źródło WW nie ma znaczenia to czemu ludzie tak się plują jak ktoś je chleb w szkole, lub ziemniaki itd. Wiedziałem że źródło nie ma znaczenia na redukcji, na masie byłem pewny że ma, ale dzięki za nowe info ;)
    • 0

    #7
    -MAD-

    -MAD-

      Get Big or Die Tryin'

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7592 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:USA
    • Staż [mies.]: 7lat
    Na redukcji ma znaczenie, na mase mniejsze. Ogolnienbym sie nie przejmowal tym za bardzo u mnie chlopaki startujacy w zawodach jedza bialy ryz normalnie non stop i dopiero podczas wycinki do zawodow zmieniaja na brazowy.
    • 1

    #8
    ZakkDave

    ZakkDave

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3243 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Hmm, dzięki za nowe informacje przydadzą się napewno. Ciekawi mnie tylko skoro źródło WW nie ma znaczenia to czemu ludzie tak się plują jak ktoś je chleb w szkole, lub ziemniaki itd. Wiedziałem że źródło nie ma znaczenia na redukcji, na masie byłem pewny że ma, ale dzięki za nowe info ;)

    Bo ten chleb co sprzedają teraz w sklepach to może być conajwyżej wyrób CHLEBOPODOBNY.

    Nie wiem jakim cudem , ale będąc w Warszawie wpadliśmy z kumplami do piekarni po jakieś bułki i małe bocheneczki razowca. Kumpel miał niestety takiego pecha że znalazł w swoim chlebie kawałki takiej tektury ( taka rolka jak zostaje po papierze toaletowym). Oczywiście wszystko było w drobnych kawałkach.

    SMACZNEGO ;)


    I jak kolega wyżej - ziemniaki to bardzo dobre źrodło węgli , i chyba jedynym ich minusem (jeśli budujesz masę) to mała zawartość węglowodanów - bodajże 16 g/100g.
    Wybieraj takie źródło węgli jakie pasuje - byle nieprzetworzone.
    • 1

    #9
    Ghano

    Ghano

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3914 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6

    Na redukcji ma znaczenie, na mase mniejsze. Ogolnienbym sie nie przejmowal tym za bardzo u mnie chlopaki startujacy w zawodach jedza bialy ryz normalnie non stop i dopiero podczas wycinki do zawodow zmieniaja na brazowy.

    Teraz już całkowicie mam mętlik, skoro jak to Szugi powiedział, źródło węgli nie ma znaczenia a ludzie startujący w zawodach zmieniają ten ryż z białego na brązowy - czyli jednak znaczenie ma.
    Jeśli nie ma znaczenia to wychodzi na to że jak nie mam miejsca w żołądku żeby wepchać kolejne 200g ryżu, równie dobrze mogę sobie wypić 1,5l coli :smierc:

    Edytowany przez Ghano, 02 październik 2012 - 22:20 .

    • 0

    #10
    ZakkDave

    ZakkDave

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3243 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Teraz już całkowicie mam mętlik, skoro jak to Szugi powiedział, źródło węgli nie ma znaczenia a ludzie startujący w zawodach zmieniają ten ryż z białego na brązowy - czyli jednak znaczenie ma.
    Jeśli nie ma znaczenia to wychodzi na to że jak nie mam miejsca w żołądku żeby wepchać kolejne 200g ryżu, równie dobrze mogę sobie wypić 1,5l coli :smierc:


    Wiesz , idąc takim tokiem rozumowania dojdziemy do wniosku że lepiej pić własny mocz prosto to gęby na siłce zamiast wydawać kasę na butelki z wodą :loler:


    Musisz nauczyc się odzielać węgle proste od złożonych. Szugi miał chyba na myśli że wszystko z kategorii ryż/makaron/kasza jest ok.

    Pokaż mi kulturystę który zrobił masę na coli i lizakach :lol:
    • 1

    #11
    dawidnowak207

    dawidnowak207

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2382 postów
    Prosta sprawa,wegle to energia,a budulcem jest bialko,ja na redukcij jem puding dR Oetkera po treningu i jakos karata jest,wegle to tylko energia,ktora ma dac ci sily do funkcjonowania i dostarczyc bialko i pomoc je przyswoic,mozesz nawet jesc snikersa + np 150g kurczaka i zbudujesz mase taka sama jak na ryzu + kurczak,jesli nawet wszystko wliczysz w bilans,to sie fatem nie zalejesz,roznica w prostych a zlorzonych,jest taka,ze zlozone trawia sie dluzej,wiec na redukcij lepiej jesc zlozone,by nie czuc tak glodu,ale na masie jak wegli masz sporo,to glodny czuc sie nie bedziesz,a co do wyrzutow insulinowych,to insulina jest czym bardzo waznym do budowania masy miesniowej,wiec ograniczanie cukrow to blad,oczywiscie powinny byc o ogarnietych porach,jak i ilosciach,poprostu wszystko wliczaj w bilans i tle,masz ochote na ziemniaki,jedz smaka jest na makaron jedz,co do np produktow typu durum,czy zwykly makaran,myslisz,ze lepsza mase zrobisz na durum?Oczywiscie,ze nie,roznica jest taka,ze ten durum jest mniej przetworzony,wiec jesli nie patrzysz pod katem zdrowia,a budowania masy miesniowej,to jedz nawet makaron bialy i tyle pozdro :).
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko