Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
afrodyta12

afrodyta12

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
Hej. Moje dzisiejsze pytanie do was ;-) zawsze jak czegos nie wiem to pytam was! Biorę eutyrox 50 i jak narazie było dobrze. Od 3 miesięcy włosy mi wypadają. Teraz znacznie mniej, ale jednak dalej wypadają w ilości 10-15 dziennie.Widze, że nowe też odrastają chciałem zapytać czy mam zmienić leki, żeby uniknąć łysienia typu męskiego? Co mam robić? Chce mieć włosy takie jak miałem.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
ciastek77

ciastek77

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 147 postów
Siema!
Łysienie typu męskiego może byc dziedziczne i nic na to nie poradzisz ;-)
Możesz zastosować środki,ale nie gwarantują one 100 procent poprawy Twojej urody.
Próbuj, powodzenia!
  • 0

#3
kochamjesc

kochamjesc

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 156 postów
Cześć %-)
Jestem kobietą, ale również zaczęłam łysieć na skutek stosowania leków.
Poszłam do endokrynologa, który wypisał mi środek na porost włosów i zmienił leki na silniejsze. Dzisiaj już mam zdrowe włosy, chociaż organizm mam osłabiony.
Powodzenia!
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko