Skocz do zawartości

Zdjęcie

KURS-pilnie poszukiwany

- - - - - kurs instruktor kulturystyki kurs pilnie poszukiwany

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Tajko

Tajko

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 13 postów
  • Wiek: 41
    • Miasto:Słupsk
    • Staż [mies.]: 62
    WITAM WSZYSTKICH
    Mam takie pytanie.Czy moze ktos z Was wie gdzie moglbym zrobic kurs instruktora kulturystyki i fitnesu??
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Blue-chees poszukiwany | blue-chees poszukiwany ! , Poszukiwany sparingpartner , Śniadanie | poszukiwany zamiennik sniadania.. , wieczór panieński: pomysły + poszukiwany stripteaser | inspiracje na organizacje wieczoru panienskiego z "pełnym wyposaże , Poszukiwany program na mięśnie i wyskok

    #2
    cfaniaqs

    cfaniaqs

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 164 postów
  • Wiek: 32
    • Miasto:Biała Podlaska
    • Staż [mies.]: ?
    W AWF'ie prowadzą takie kursy ale nie w każdym

    Pozdrawiam CFAN!AQS
    • 0

    #3
    luiza

    luiza

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1738 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:WO
    w ostatnim kif'ie jest ogloszenie
    • 0

    #4
    Tajko

    Tajko

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 13 postów
  • Wiek: 41
    • Miasto:Słupsk
    • Staż [mies.]: 62
    Dzieki CFAN!AQS
    Na AWF`ie..na to nie wpadlem. Jestem z Wybrzeza. Musze poszukac czegos kolo siebie, ale watpie. Kurcze nie sadzilem ze tak ciezko znalesc odpowiednie kursy..:(

    luiza... nie wiesz czy takie ogloszenia umieszczaj gdzies w internecie..?
    • 0

    #5
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    poszukaj w necie , popytaj na siłowniach

    kurs instruktorski w Warszawie z tego co pamietam to wydatek 4-5 tys zł

    pozdr
    • 0

    #6
    Tajko

    Tajko

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 13 postów
  • Wiek: 41
    • Miasto:Słupsk
    • Staż [mies.]: 62
    U.ser... to mie troche podlamales.4-5 tys/zl to duzo kasy.Ciesze sie ze organizuja go w 100licy bo mam ambitne plany przeprowadzenia sie do Warszawy.I do tego zamierzalem zrobic sobie technika zywienia,ale nie wiem czy studium jakies starczy..bo w sumie to o pelno wymiarowych studiach nie slyszalem...
    • 0

    #7
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    mam lekko stare info co do tych cen aczkolwiek tak juz jest w stolicy z tymi kosztami :/
    • 0

    #8
    Dukus

    Dukus

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 831 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leeds
    • Staż [mies.]: 30
    ja w maju zaczynam podstawowy kurs instruktora silowni za £350 juz prawie cala kase uzbieralem %)
    • 0

    #9
    Paziu

    Paziu

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1834 postów
  • Wiek: 32
    • Staż [mies.]: 10lat

    w ostatnim kif'ie jest ogloszenie

    dokładniejsze ionfrmacje o tym kursie :)
    rozpoczęcie 4 marca 2005 r %)
    w klubie spotrowym filon ul szolc rogozińskiego 11
    Cena kursu 2000zł kulturystyka
    fitness 2200
    więcej info
    (22)6446710 oraz (22) 8554645
    • 0

    #10
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    o no prosze...
    2 tysiące to jeszcze ujdzie

    tez mam w planach cos takiego

    pozdro
    • 0

    #11
    Paziu

    Paziu

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1834 postów
  • Wiek: 32
    • Staż [mies.]: 10lat

    o no prosze...
    2 tysiące to jeszcze ujdzie

    tez mam w planach cos takiego

    pozdro

    no to sie chyba spotkamy %)
    • 0

    #12
    Tajko

    Tajko

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 13 postów
  • Wiek: 41
    • Miasto:Słupsk
    • Staż [mies.]: 62
    Dzieki Wszystkim. 2000pln to nie najgorzej,ale jeszce tym razem nie dam rady do marca. Mialem w planach przeprowadzke do Wawy- ale nie znalazlem tam poki co pracy. Kaske na kurs mam odlozona, do tego che jeszce zrobic technika zywienia lub dietetyka, nie wiem jak to fachowo sie nazywa.
    Dukus.. powiedz czego wymagaja i czego tam ucza..? no i czy dostaje sie jakis papier ze jestes wykfalifikowanym pelno prawnym instruktorem..?? %)
    • 0

    #13
    Tajko

    Tajko

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 13 postów
  • Wiek: 41
    • Miasto:Słupsk
    • Staż [mies.]: 62
    Rozmawialem wlasnie z Panem z Silowni Filon w Warszaiw i juz wszytko wiem. Kurs tra 2-3 miesiace i kosztuje 200pln. Trzeba cieszyc sie dobrym zdrowiem, miec wyksztalcenie min srednie- najlepiej po AWF`ie i staz kulturystyczny min 3 lata - potwierdzony dokumentem z klubu w ktorym sie "zelastwo przewala" :lol:
    Jak dla mnie to BĄBA szkoda tylko ze zaczynaja juz 4marca - chcyab nie dam rady w tym terminie :lol:
    • 0

    #14
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    najgorsza kapa z tym stazem "potwierdzonym"..... :lol:
    • 0

    #15
    Dukus

    Dukus

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 831 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leeds
    • Staż [mies.]: 30
    no pierwsze co to kurs jest w anglii jakbys po cenie nie zauwazyl :lol: kursy masz rozne do wyboru ja na razie zdam najkrotszy i ogolnie super podstawowy kurs na instruktora silowni (mozna tez na personalnego trenera i zaawansowane) to moze mnie przyjma gdzies na jakiejs silce to przez wakacje natyram na nastepny :lol:
    • 0

    #16
    coutasse

    coutasse

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 10 postów
  • Wiek: 31
    • Staż [mies.]: 36
    hey a jak z praca po takim kursie? jest zapotrzebowanie czy raczej ciężko coś znaleźć? pozdrawiam
    • 0

    #17
    joker19

    joker19

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1579 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dziki Wschód
    mój kolega robi właśnie taki kurs. w lublinie- koszt to jakieś 2000 zł (jak mówił ostatnio).
    co do pracy- moje zdanie jest takie:
    ludzie kończą AWF, by wybrać specjalizacje Kulturystyka i Fitness co trwa parę lat, a niektórzy bez wykształcenia wyższego robią ten paro miesięczny kurs. i tak się zastanawiając, to pracodawca do pracy wybierze kolesia po paro letnich studiach, niż po takim kursie.
    to samo sie tyczy studiów cywilnych i wojskowych- WAT i Dęblin--> tak odbiegając trochu od tematu.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko