Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kurczak z grilla vs gotowany

- - - - - kurczak grilla gotowany

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Łubek

Łubek

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 25
    Witam. Jako, ze staram sie ograniczac tluszcze w diecie i ogolnie zdrowo sie odzywiac to zazwyzaj jadalem gotowane piersi z kurczaka, ale po paru miesiacach przejadly mi sie. Postawilem wiec na piersi robione na grillu - bez panierki, bez oleju, a tluszcz sie sam wytopi. Wszystko fajnie, w koncu po takim przyrzadzeniu kurczak smakuje duzo lepiej, ALE zauwazylem, ze mieso z grilla jest dla mnie gorzej strawne niz gotowane. Nie wiem dlaczego w sumie, tluszczu tyle ile przy gotowanym, poprostu przyrzadzone przy wiekszej temperaturze, ktos moglby mi to wyjasnic ?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Ania

    Ania

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1840 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Olsztyn / UK

    ALE zauwazylem, ze mieso z grilla jest dla mnie gorzej strawne niz gotowane. Nie wiem dlaczego w sumie, tluszczu tyle ile przy gotowanym, poprostu przyrzadzone przy wiekszej temperaturze, ktos moglby mi to wyjasnic ?


    Mieso grillowane jest poprostu ciężkostrawne.
    Kiedy mieso polozymy bezposrednio na ruszt, wytapiajacy się tluszcz kapiac na rozzazone wegle wydziela szkodliwe dla zdrowia substancje. Lepiej uzywac specjalnych tacek.
    Jezeli mieso pieczone jest zbyt dlugo, staje się suche, a w zwiazku z tym ciezkostrawne i nie ma tez zbyt wielu wartosci odzywczych.

    Tak wiec jakas to alternatywa napewno jest, ale trzeba przestrzegac paru zasad grillowania aby sobie nie zaszkodzic.
    • 0

    #3
    Radar

    Radar

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 334 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wioska Cudów
    • Staż [mies.]: 42
    Mi nie smakuje za bardzo pierś z kurczaka gotowana, jest za sucha, chociaż jak jestem na diecie to staram sie takową jeść. Dużo lepsza jest pierś smażona na patelni w ziołach, potem tylko wycieram w papierowy ręcznik by pozbyć się tłuszczu i gotowe.
    • 0

    #4
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    Ja znalazlem inne rozwiazanie kupilem sobie taki "grilownik" wkladam mieso zamykam i beztluszczowo smazy sie a tluszcz scieka do otworku, dobra alternatywa dla gotowanego miesa , mozna takze robic na parze lub w piekarniku w sreberku.
    • 0

    #5
    Qwintus

    Qwintus

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 125 postów
  • Wiek: 49
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wawka
    • Staż [mies.]: ~4lata

    Ja znalazlem inne rozwiazanie kupilem sobie taki "grilownik" wkladam mieso zamykam i beztluszczowo smazy sie a tluszcz scieka do otworku, dobra alternatywa dla gotowanego miesa , mozna takze robic na parze lub w piekarniku w sreberku.

    na parze to gówno a nie jedzenie %)
    możesz podać nazwę tego "grilownika" ? może model ?
    byłbym wdzięczny.

    Nigdy czegoś takiego nie miałem.
    Jak Ci się to sprawuje ?
    • 0

    #6
    bob

    bob

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2052 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna

    Ja znalazlem inne rozwiazanie kupilem sobie taki "grilownik" wkladam mieso zamykam i beztluszczowo smazy sie a tluszcz scieka do otworku, dobra alternatywa dla gotowanego miesa , mozna takze robic na parze lub w piekarniku w sreberku


    i ile trwa upieczenie piersi na tym??
    • 0

    #7
    LIL'

    LIL'

      BEWARE

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3851 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: rośnie
    2-3 minuty na moim,chociaż mój już się sypie /odchodzi warstwa/ a mam De Longi za 150 chyba.
    Codziennie na tym robię,zadowolony jestem z maszynki.
    • 0

    #8
    wojteksowa18

    wojteksowa18

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 7 postów
    • Staż [mies.]: 1
    polecam tez elektryczny grill ktory posiadam ;] nie jest na "szkodliwy" wegiel tylko na prąd :blink: i kurczak calkiem smaczny wychodzi PzDr ;)
    • 0

    #9
    Qwintus

    Qwintus

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 125 postów
  • Wiek: 49
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wawka
    • Staż [mies.]: ~4lata
    Właśnie jadę zakupić.
    Dzięki za informację.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników