Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kretyna - problemy z żołądkiem - ból brzucha i gazy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
plejer2

plejer2

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 20 postów

Biorę krete w proszku od 3 tyg 5 g rano przed śniadaniem i 5 g po treningi w DT. Tydzień temu zmniejszyłem dawkę do 5 g po treningu, rano już nie biorę. Od kiedy zacząłem brać kreatynę mam straszne gazy i od kilku dni boli mnie żołądek jak się porządnie najem. Co robić ? Skończyć pudełko ? ( zostało mi około 200 g ) Czy może lepiej odstawić ? Niszczy mi to w jakiś sposób żołądek ?

Chciałbym dalej przyjmować kreatynę ponieważ efekty są zadowalające. POMÓŻCIE 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
plejer2

plejer2

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 20 postów

zapomniałem powiedzieć co to za kreta; Activlab creatine powder 


  • 0

#3
kubasso91

kubasso91

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 31369 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Może to być efekt tego, że brałeś na pusty żołądek. Bierz porcję przed i po treningu, a w DNT do posiłku lub pomiędzy nimi


    • 1

    #4
    plejer2

    plejer2

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów

    Może to być efekt tego, że brałeś na pusty żołądek. Bierz porcję przed i po treningu, a w DNT do posiłku lub pomiędzy nimi

     

    Napisałem że od tygodnia biorę tylko po treningu a gazy w dalszym ciągu nie minęły 


    • 0

    #5
    Shuuzo

    Shuuzo

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1023 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24

    Wątpię żeby niszczyło Ci żołądek, możesz spróbować odstawić na parę dni i sprawdzić czy problem minie, jak nie to znaczy, że to nie jest wina kreatyny, a problemu trzeba szukać gdzie indziej - pewnie w diecie.


    • 1

    #6
    plejer2

    plejer2

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów

    Wątpię żeby niszczyło Ci żołądek, możesz spróbować odstawić na parę dni i sprawdzić czy problem minie, jak nie to znaczy, że to nie jest wina kreatyny, a problemu trzeba szukać gdzie indziej - pewnie w diecie.

     

    Dobry pomysł dzisiaj wziąłem ostatnią miarkę jeżeli chodzi o dietę to wątpię bo problemy rozpoczęły się w chwili, gdy zacząłem przyjmować krete. Odstawie na kilka dni jeżeli objawy miną kombinować coś z inna kreatyna ? Mam na myśli inną firmę może tabsy ?


    • 0

    #7
    plejer2

    plejer2

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów

    Do objawów doszły bóle wątroby  :glare:


    • 0

    #8
    hudson624

    hudson624

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8

    Może zrób jakieś badania. Na żołądek pewnie tylko gastroskopia, sam ją miałem i nie jest tak strasznie jak piszą ludzie. Wątrobe można zbadać na USG. Sam jestem ciekawy czy to od kreatyny.


    • 0

    #9
    plejer2

    plejer2

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów

    Z gastroskopią się wstrzymam  %)  Jeżeli nie ustąpi samo to w pn / wt zrobię inne badania na żołądek i wątrobę gastroskopie zostawię na sam koniec jeżeli poprzednie bania nic nie wykażą lub gdy będzie naprawdę konieczna. Innego opcja niż kreatyna nie ma ponieważ w diecie nic nie zmieniałem a problemy zaczęły się w chwili gdy zacząłem przyjmować krete.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko