Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kreatyna kreatynie nie równa

- - - - - kreatyna kreatynie rowna

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Talent

Talent

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 10
    Witam..

    Zamierzam w przeciągu miesiąca wspomóc mój organizm tym najpopularnijeszym suplementem. Przeczytalem ogrom informacji na temat wszelkich kreatyn ale nurtuje mnie wciąż jedno pytanie.. Skoro bedzie to moja pierwsza przygoda z kreatyną, czy warto zakupić coś lepszego a zarazem droższego (jak na przykład STORM) czy może kupić najpopularniejszą i znacznie tańszą..? Tak sobie myśle, że może skoro to pierwszy raz to zadziała każda tak samo a z drugiej strony, może własnie na pierwszy raz dać organizmowi kopa bo przeciez następny cykl z kreatyną nie bedzie zbyt szybko..?

    Pozdrawiam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    markusss

    markusss

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 414 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sosnowiec
    • Staż [mies.]:
    na 1 cykl zastasuj zwykłe mono,da Ci niezłego kopa,a mocniejsze kredki zostaw na później,kiedy mono bedzie juz niewystarczające.
    • 0

    #3
    BalloO

    BalloO

      Od nyndzy do piniyndzy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3421 postów
  • Wiek: 36
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22
    zwykle mono ale dobre :D np vitalmax 250mesh
    • 0

    #4
    JacktheRipper

    JacktheRipper

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 118 postów
    • Miasto:S kątowni
    • Staż [mies.]: 50+
    Na początek monohydrat. Godny polecenia Creatine 200mesh+Tauryna Trec'a. Zjadam i jest ok, lub Multipower(sprawdzony mono i fosforan). Pozdro
    • 0

    #5
    M@rlon

    M@rlon

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zabrze
    • Staż [mies.]: ??
    Ja na twoim miejscu zaczoł bym narazie od mono.Sam juz mialem dwa cykle i jestem bardzo zadowolony:)

    Edytowany przez M@rlon, 02 luty 2006 - 19:54 .

    • 0

    #6
    bobcoor

    bobcoor

      KFD Platinum +

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 579 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 4 lata
    Ja na pierwszy cylk kredki mialem mono Prolabu + ALA Prolabu i jestem zadowolony polecam ten zestaw
    • 0

    #7
    nixon33

    nixon33

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 225 postów
  • Wiek: 44
    Sam widzisz że każdy jest zadowolony z cyklu na monohydracie, więc nie ma potrzeby łapać się za inne kreatyny.
    • 0

    #8
    świras

    świras

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 202 postów
  • Wiek: 34
    • Miasto:Katowice
    • Staż [mies.]: 17
    kumpel ostatnio sie mnie pytal czy na pierwszy cykl kupic kreatyne zwykla czy creapure. I sam nie wiem :-) . Na pierwszy cykl chyba bedzie wystarczajaca zwykla, ale wole sie Was spytać. Nigdy nie bralem zwyklej wiec nie moge porownac efektow po niej wiec nie wiem co mu powiedziec %)
    • 0

    #9
    Darulla

    Darulla

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 669 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    Różnica pomiędzy creapur,a nie posiadających tego certyfikatu kreatyn jest naprawde niewielka,lub jej nie ma wcale.Ja sam zadnej róznicy nie odczułem.Jak dla mnie to taki pic.

    Edytowany przez Darulla, 03 luty 2006 - 15:46 .

    • 0

    #10
    Jankooo

    Jankooo

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 38
    • Staż [mies.]: 4
    Ile tej kreatyny i tauryny trzeba na pierwszy cykl??

    Czy np. to by starczylo? >>> Trec Kreatyna + Tauryna - 400g VIP SERIES
    • 0

    #11
    estariol

    estariol

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 58 postów
  • Wiek: 36
    • Staż [mies.]: 12
    Kreayne bierze sie (jeden ze sposobow) przez 42 dni, po 10 gramow dziennie, rozbitych na 2 razy. Wychodzi 420 gramow krety.
    • 0

    #12
    Viali

    Viali

      Dziewczyny lubią brąz

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2984 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:stolicaPodkarpacia
    • Staż [mies.]: 50>

    Ile tej kreatyny i tauryny trzeba na pierwszy cykl??

    Czy np. to by starczylo? >>> Trec Kreatyna + Tauryna - 400g VIP SERIES

    W zupełnosci starczy Ci to na cykl.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko