Skocz do zawartości

Zdjęcie

kreatyna iaminokwasy.

- - - - - kreatyna vitalmax allegro kreatyna smak

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
.Arkadiusz.

.Arkadiusz.

    Super spamer

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10793 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    kupilem dzis kreatyne i aminokwasy z firmy activlab, moglby mi ktos powiedziec jak to sie bierze, w jakiej ilosci i ile przed treningiem?? mozna popijac carbo?? mozna otwierac kapsulki i ropuscic ta kreatyne w czyms??
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla
    kreatyna:
    DT:
    5g rano 15-20 min przed sniadaniem
    5g po treningu
    DNT:
    5g rano 15-20 min przed sniadaniem
    5g w ciagu dnia
    • 0

    #3
    Nie wiem

    Nie wiem

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 476 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:inąd.
    • Staż [mies.]: ~30
    Kreatyne rano na czczo 15min przed posiłkiem 5g, oraz w takiej samej dawce po treningu np. popijając carbo. Jeśli chcesz rozpuszczać to po co kupiłeś droższe kapsułki ? %-)
    • 0

    #4
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    po to cos jest w kapsulce zeby to polykac a nie rozwalac i rozpuszczac!
    to mija sie z celem jak nie chcesz tabsow to kupuj proch!
    • 0

    #5
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    co do bcaa to przelkne ale te od kreatyny to troche bycze sa.
    • 0

    #6
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    no to trzebabylo kupic proch!
    nie ma sensu ich rozwalanie-jesli masz mozliwosc wymiany to wymien jesli nie to bywa..musisz dac rade i lykac..ale na next time kup proch bo lepiej wchodzi!
    • 0

    #7
    Nie wiem

    Nie wiem

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 476 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:inąd.
    • Staż [mies.]: ~30
    Jeśli popijesz odpowiednią ilością wody przełkniesz bez problemu, ja połykam kreatyne razem z tauryną i vitaminami naraz bez żadnych oporów za jednym razem (również mega caps) %-)
    • 0

    #8
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla
    Co sie tak przyczepiliscie do tych kapsow?
    Jak chce to niech sobie otworzy .
    • 0

    #9
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    no ale nie o kapsach teraz najwazniejsza mowa tylko jak to brac, bo to bedzie dopiero moj pierwszy cykl i jestem zielony w tych sprawach. stosowac sie do rozpiski co widnieje na opakowaniu czy macie jakis inny styl przyjmowania??
    • 0

    #10
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla

    kreatyna:
    DT:
    5g rano 15-20 min przed sniadaniem
    5g po treningu
    DNT:
    5g rano 15-20 min przed sniadaniem
    5g w ciagu dnia

    Przeciez Ci pisalem
    • 0

    #11
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła

    Co sie tak przyczepiliscie do tych kapsow?
    Jak chce to niech sobie otworzy .


    ale teraz poradziles mu..kapsulki sa po to zeby je lykac tak jak sa przygotowane a nie po to zeby se je otwierac i wysypywac zawartosc..to mija sie z celem
    tak jak napisal wczesniej kolega-duza ilosc wody bedzie dobra opcja
    • 0

    #12
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla

    ale teraz poradziles mu..kapsulki sa po to zeby je lykac tak jak sa przygotowane a nie po to zeby se je otwierac i wysypywac zawartosc..to mija sie z celem

    Dlaczego to sie mija z celem??
    W kapsulkach jest taki sam proszek. Skoro kupil juz takie i nie moze lykac to niech sobie wysypie te 5g i po sprawie.
    • 0

    #13
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2

    Przeciez Ci pisalem

    spoczko tylko co oznacza DT a co DNT ;p
    • 0

    #14
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    dla mnie to bezsens-koncerny produkuja 2 motywy
    albo proch albo kapsulki-kapsulki sa tak robione zeby byly latwe do polkniecia..ja lyaklem max wielkiie tabsy i jakos bylo oki..poza tym jaka masz pewnosc ze podczas tego otwierania kaspow nie dostana sie tam jakies zanieczyszczenia..nie masz sterylnych warunkow!!wszedzie jest kurz itd.
    moim zdaniem tabsy lykaj a proch mieszaj z woda..
    • 0

    #15
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla

    dla mnie to bezsens-koncerny produkuja 2 motywy
    albo proch albo kapsulki-kapsulki sa tak robione zeby byly latwe do polkniecia..ja lyaklem max wielkiie tabsy i jakos bylo oki..poza tym jaka masz pewnosc ze podczas tego otwierania kaspow nie dostana sie tam jakies zanieczyszczenia..nie masz sterylnych warunkow!!wszedzie jest kurz itd.
    moim zdaniem tabsy lykaj a proch mieszaj z woda..

    Co to ma wspolnego?
    • 0

    #16
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    ehh ludzie od tematu odbiegaja ;/
    • 0

    #17
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla

    spoczko tylko co oznacza DT a co DNT ;p

    DT - dzien treningowy
    DNT - dzien nie treningowy
    Jak bys mial rozum na miejscu bys sie domyslil.
    Temat do zamkniecia.!!
    • 0

    #18
    .Arkadiusz.

    .Arkadiusz.

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10793 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prypeć
    • Staż [mies.]: 2
    no ciekawe jak ja bym ci podal inne skroty to czy bys ty je rozkminil. dzieki za pomoc
    • 0

    #19
    ~Norbi

    ~Norbi

      KFD Platinum +

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6671 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza winkla

    no ciekawe jak ja bym ci podal inne skroty to czy bys ty je rozkminil

    skoro wchodzisz w to powinienes znac podstawowe skroty, bo inaczej sobie nie poradzisz.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko