Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kreatyna i poprawienie wyników w piłce

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
szyna19

szyna19

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam mam 17 lat 175cm ważę 62kg.
Chciałbym nabrać masy, siły i wytrzymałości.
Gram w piłkę nożną (w klubie[parę lat]) do tego od roku trenuję muay tai.
Jeszcze zwykły trening w domu i jakieś 3 tygodnie chodzę na siłkę 2 razy na tydzień.
Razem 10 godz.w tygodniu. Więc ruchu mi nie brakuje dietę mam nie jakąś dla kulturysty ale wysokobiałkowa i tylko zdrowe jedzenie.
Ale i tak nie mogę przytyć.
Nie znam się na odżywkach słyszałem tylko jakieś nazwy: carbo jabłczan kreatyna białko itp.
Możecie pokierować mnie bardzo dokładnie co kupić kiedy brać i przez ile. NIE ZNAM SIĘ ANI TROCHĘ NA TYM.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Jovis

Jovis

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 499 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 6
Jak Ci brakuje białka w diecie, to kup białko, kreatyna-za wczesnie i nie potrzebujesz tego w tak wczesnym rozwoju. Jeśli chcesz przybrac masy, to przy takim wysilku musisz dostarczac naprawde duzo cukrow i przede wszystkim bialka. Gainer/odzywka bialkowa imo.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko