Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kreatyna a oddawanie moczu

- - - - - kreatyna mocz pęcherz

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
lamlas

lamlas

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Witam, dzisiaj dopadła mnie pewna dolegliwość. Otóż, byłem w kibelku kilka razy w ciągu godziny i za każdym razem gdy skończę czuję lekki dyskomfort, tak jak bym nie wysikał się do końca. Nigdy nie miałem takiego przypadku, a od ponad 2 tygodniu biorę kreatynę. Czytałem, że kreatyna może negatywnie wpływać na nerki i drogi moczowe. Zacząłem brać urinal czy jakoś tak. Czy to wina kreatyny? A może jakieś lekkie zapalenie? O prostacie to chyba raczej mowy nie ma bo mam 21 lat.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
soczo1

soczo1

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 28 postów
Wydaje mi się, że to jakieś lekkie zapalenie. Mam dziś podobnie a kreatyny nie biorę. A nie jesteś na coś uczulony ? Ja np: jak się umyję żelem to potem właśnie czuję pieczenie i nie mogę się wysikać, a po mydle jest okej.
  • 0

#3
lamlas

lamlas

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Nigdy nie miałem problemu z tym, mam alergię ale objawami jest raczej katar niż tego typu problemy. Możliwe że to zapalenie.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko