Skocz do zawartości

Zdjęcie

Koszykówka i trening siłowy jako uzupełnienie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BJMR

BJMR

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 10
Użytkownik corten w odpowiedzi na moj post podrzucil mi taki trening na sile jako uzupelnienie treningow koszykarskich:
    POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
    PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
    SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x 5 (=> PLECY - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch)
    PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 x 10 (=> PLECY)
    POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 x 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
TRENING B:
    CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi, ręce;, barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
    PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
    WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
    WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 (=> PLECY)
Niestety nie napisal jak powinna wygladac progresja ciezaru, wiec jezeli to czytasz to prosze, pomoz mi :p
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
corten

corten

    Spam to mój żywioł

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5034 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: 36+

    Czołem.

    Co do progresji - jak to przy 5x5 - proponuję na początek co tydzień dokładać 2 - 2,5kg. czyli zacząć nisko, zostawić ego w szatni i dłuugo progresować.

    Przy wiosłach czy frontach - tak dobierz ciężar aby wykonać założone serie i powtórzenia. Oczywiście też starałbym się tam progresować ale może nie aż tak intensywnie jak przy głównych bojach 5x5.

    Jeśli w dipsach i podciąganiu na drążku dasz radę wykonać założone powtórzenia i serie - dowieszaj obciążenia.

    Ot cała filozofia na początek:)

    Sił!


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko