Skocz do zawartości

Zdjęcie

kontuzja, a spadki

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ola1225

ola1225

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miasto:Warszawa
  • Staż [mies.]: 48

Witam! Mam małe pytanko- otóż nabawiłam się kontuzji ręki, lekarz powiedział, że na treningi będę mogła wrócić za około 2mc. Troszkę mnie to smuci, bo już miałam naprawdę duże osiągi i mam pytanie- jak zmniejszyć spadki do minimum? Wiadomo, że dietę będę trzymać, żeby nie nabrać tkanki tłuszczowej, ale chodzi mi głównie o to, żeby nie stracić mięśni- mam już fajne moim zdaniem pośladki i nogi, mam ładnie zarysowane barki i boję się bardzo, że to stracę- wiem, że ludzie maja gorzej, bo 2mc to jeszcze nie tragedia, ale jednak. :c Codziennie biegam i zostanę przy tym, wiadomo ręka nie ucierpi, podobnie będę robić jakieś przysiady bez obciążenia w domu, brzuszki itp- takie ćwiczenia bez ciężaru i bez używania ręki. Ale czy mogę zrobić coś jeszcze? Np może więcej białka w diecie? Do tej pory miałam 110g białka dziennie. Sama nie wiem co robić. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi! :)


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
KlataBic

KlataBic

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 886 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:W-wa
    • Staż [mies.]: 2012r.

    No możesz podbić białko pełnowartościowe


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko