Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kontrolka oleju

- - - - - Olej pisk.

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
###Scorpion###

###Scorpion###

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3841 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Witam. Mam pytanie co do Golfa III (1993rocznik), silnik 1.6 . Od kilku dni "pika" oraz mryga mi kontrolka oleju. Wiem,że to dośc popularny problem co do IIIjek. Na innych forach jest mnóstwo tematów. Ja wymienilem przede wszystkim olej na nowy (mineralny,Castrola),oczywiscie filtr takze,czujniki oleju(bo polecil mi to sprzedawca w sklepie) i dalej jest to samo. Martwie sie tylko,czy to nie cos w silniku. Slyszalem o "szklankach" i malym cisnieniu . Jak dam wieksze obroty (ponad 3k) to kontrolka i piszczenie ustaje. Orientuje sie ktos,co to moze byc? Jutro po poludniu wybieram sie do mechanika i zobaczymy co powie... Niestety wyskakuje mi blad,bo chcialem zalaczyc krotki filmik wideo jak wyglada ten problem w samochodzie.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ###Scorpion###

    ###Scorpion###

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3841 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Odświeżam.
    • 0

    #3
    mavq

    mavq

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 200 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 1X
    Pompa oleju siadła ;)
    • 0

    #4
    ###Scorpion###

    ###Scorpion###

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3841 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Musze sprawdzic ciśnienie. A elektrycy mi powiedzieli,ze to moga byc czujniki-wymienilem i nic to nie dalo. Obstawiaja tez tranzystor w liczniku,mogl pasc lub zimny lut na kostce w liczniku. Jest to mozliwe?
    • 0

    #5
    mavq

    mavq

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 200 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 1X
    Raczej obatawialbym na te pompę ;) A tak w ogóle jezdzisz już długo z ta kontrolka ? Nie przytarl sie samochod? kompresja ok ?
    • 0

    #6
    ###Scorpion###

    ###Scorpion###

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3841 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Wiesz co,obstawiali tranzystor w licznku TCA700Y,silnik-panewki,szklanki w silniku,pompe olejowa,czujniki olejowe,ogolnie licznik. Podlaczyl mi mechanik w piatek Golfa pod komputer i pokazalo,ze to pompa. Jak sie rozgrzeje to daje za niskie cisnienie-olej robi sie rzadszy. Zima to sie nie zdarzylo,bo samochod byl raczej zimny,a olej gesty. Gdy jest teraz praktycznie lato,przejade ze 3 k.auto sie rozgrzewa i juz pika i brzeczy,dlatego nim nie jezdze teraz. A czy dlugo tak jeździlem z brzeczeniem i swieceniem sie kontrolki?Hm...teoretycznie nie,zadnych tras dluzszych nie robilem,a gdy to sie zalaczalo staralem sie konczyc jazde. I zdenerwowalem sie tym,ze pompa do 1.8 kosztuje 140 okolo,a do mojego 1.6 powiedzial mi gosc 240-280... <_< .
    A i jeszcze jedno-uzywek nie oplaca sie kupowac,bo niewiadomo co sie trafi...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko