Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kontrola ciezaru, chwyt i przedramiona

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Arnak

Arnak

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 70 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 36
    Witam. Mam ostatnio problem z MC na prostych nogach, wyciskaniem hantli na barki siedzac, w skosie. Otoz ciezko mi utrzymac ten ciezar w rownowadze, buja sie i kiwa. a w MC i High Pull chwyt zaczyna mi puszczac. Dobrze wiem, ze dam rade to podniesc, wiec to nie wina slabych miesnie tylko prawdopodbnie vhyba przedramion. Macie jakies sposoby na zwiekszenie kontroli trgo ciezaru, chwytu itp itd? Btlbym edzieczny za pomoc :D
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Vin Diesel

    Vin Diesel

      teamKFD

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 17046 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Santa Monica, CA

    na poprawę siły chwytu np. wiosłowanie cieżką hantlą na dużą ilośc powt., trzymanie sztangi na czas, zwis na drążku (dla utrudnienia ręcznik).

    co do równowagi w wyciskaniu hantli po prostu musisz ćwiczyc i tyle. Z czasem powinno być lepiej. Proponuje zmniejszyć ciężar tak, aby cały czas kontrolowac ruch.


    • 0

    #3
    Devil270

    Devil270

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1392 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 70+
    Od siebie dodam martwy na wyższych zakresach powtórzeniowych.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko