Skocz do zawartości

Zdjęcie

Konstruktywna ocena planu treningowego FBW

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Daisho

Daisho

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 25 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów/Bobowa

    Cześć, jakby się komuś nudziło to prosiłbym o zerknięcie na mój plan treningowy i ocenę. Obstawiam znikome zainteresowanie więc się rozpiszę do woli :D

     

    Gdyby ktoś chciał na takim bazować to moje ogólne wrażenia są takie, że jest ciężki ale nie na tyle żeby się z niego nie zregenerować, siła póki co powoli z tygodnia na tydzień rośnie, jadę na nim 4 miesiąc. Co do kontuzji to zdarzyła mi się 2x mini kontuzja barku, najpierw jedno, później dwu-dniowa, nie mogłem ruszać ręką ze względu na olbrzymi ból i nie obyło się bez dużej ilości paracetamolu ale to ze względu na złą technikę przy ćwiczeniu więc teraz jest już ona o wiele lepsza i problem zniknął.

     

    Legenda: 

    -8/10/12 oznacza, że na każdym kolejnym treningu tego samego ćwiczenia wykonuję więcej powtórzeń w każdej serii, przykładowo w poniedziałek 3x8, za tydzień w poniedziałek 3x10 tym samym ciężarem i zwiększając go dopiero gdy uda mi się osiągnąć 12 powtórzeń

    -5x2/5x3 oznacza moją metodę na progres gdzie dokładam ciężar tak jak wyżej, dopiero gdy sprostam 5x3 

    -Ulaniec 182cm ważący 97kg here

     

    Trening A(trening na siłowni):

    -Martwy ciąg - 5x5

    -Wiosłowanie podchwytem - 3x8

    -Wykroki z hantlami- 3x6 na każdą nogę

    -Wspięcia obunóż na palcach na maszynie Smitha 3x20, tylko z zastrzeżeniem, że podkładam sobie gruby krążek 20kg żeby mieć większy zakres ruchu

    -Wyciskanie leżąc - 5x2/5x3 

    -Unoszenie ramienia bokiem, linka (brama) - 3x8/10/12

    -Uginanie sztangi łamanej z jednoczesnym wysuwaniem łokci do przodu - 3x8/10/12

    -Prostowanie ramion z wyciągu górnego(sznur) - 3x8/10/12

    -Allahy - 3x15

    -Szrugsy hantlami - 3x20

     

    Trening B(trening w domu):

    -Wykroki z hantlami - 5x6 na każdą nogę

    -Podciąganie podchwytem - 5x3, co trening staram się robić przynajmniej jedno powtórzenie więcej

    -Wspięcia obunóż na palcach na cienkim krążku - 3x20

    -Wyciskanie leżąc - 5x2/5x3

    -Unoszenie ramion bokiem w opadzie - 3x8/10/12

    -Uginanie młotkowe - 3x8/10/12 lub Uginanie hantli z rotacją 3x8/10/12

    -Francuskie sztangą prostą - 3x8/10/12

    -Plank 3x

    -Szrugsy sztagą 3x20

     

    Trenuję w poniedziałek, środę i piątek. Staram się, żeby to było A/B/A ale ze względu na częste przemieszczanie się (studia) wychodzi różnie i czasami jest to A/A/B lub A/B/B. Na pewno ktoś zauważy, że brakuje przysiadów, robię taki butt wink, że nie chcielibyście tego widzieć :P W reszcie ćwiczeń technika jest poprawna, przynajmniej tak myślę.

     

    Co do kilogramów w poszczególnych ćwiczeniach w serii: Martwy ciąg 115kg, Wykroki 2x25kg, Wiosłowanie 75kg, Wspięcia 45kg, Wyciskanie 100kg, Linka na bramie 10kg ,Uginania 30kg sztangą (w przypadku hantli 2x15kg), Sznur(triceps) 24,5kg, Allahy 17,5kg, Szrugsy sztangą 36kg (2x18 hantle), Podciąganie 0kg, Unoszenie ramion bokiem 15kg, Francuz sztangą 32,5 Plank 50 sekund.

     

    Jak ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia, uwagi, pytania do bardzo proszę, chętnie konstruktywnie podyskutuję :)


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    GymLikeKZ

    GymLikeKZ

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Miasto noży
    • Staż [mies.]: 2 lata

    Ja wykroki zawsze robię 5x20, tego nie zmieniam nigdy. Jak już decyduje się na wykroki to tylko w takim połączeniu, ale to już serio ciężko leci, szczególnie jak już jestem bliski swoich maksów. Możesz dodać żołnierskie, wyciskanie na skosie +/-. Ogólnie spoko


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko