Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kolejny świeżak prosi o pomoc w ogarnięciu tego bałaganu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Immo85

Immo85

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1

    Witam serdecznie wszystkich, którzy chcą mi pomóc.

     

    Wiek: 34

    Wzrost: 180

    Sylwetka: SkinnyFat/Endo

    Bf: 20-25%

    Cel: redukcja tkanki tłuszczowej, rozbudowa suchej masy mięśniowej

     

    U góry trochę info, aby był podgląd mniej więcej z jakim pacjentem macie do czynienia. Przez całe życie nigdy nie ćwiczyłem na siłowni, nie biegałem. Ruszyło mnie dwa miesiące temu jak zobaczyłem na wadze 89kg, a w lustrze ogromną betoniare( zdjęcia poglądowe niżej). Przez te dwa miesiące udało mi się zmienić nawyki żywieniowe i sztywno trzymam się michy, wybrałem tutaj z forum trening FBW 3x tyg, ponieważ nie widzę sensu splitu przy moim poziomie zatłuszczenia czy braku aktywności fizycznej. Przez pierwsze miesiące biegałem, teraz tylko siłownia i cardio po treningu.

    Bardzo bym prosił o konstruktywną krytykę tego co robię źle lub co mógłbym zmienić, ponieważ waga stanęła mi 2 tyg temu na 80 kg i tak się buja +-1kg. Plan żywieniowy poniżej, nie podjadam, nie czuje się głodny, a jeśli już mnie przyciśnie to piję więcej wody lub kawy. Według wszelkiej maści dostępnych kalkulatorów moje dziennie zapotrzebowanie to ok 1950 kcal. Praca siedząca, dojazdy samochodem, spacery po pracy rekreacyjnie i nie codziennie. Staram się trzymać w okolicach 2g białka, 1g tłuszczów i reszta węgli, ale nie wiem co mógłbym jeszcze zmienić żeby to jeszcze zoptymalizować. Dodam, że według fitatu zjadam ok 1750kcal dziennie, według planu posiłków z AR to tylko 1450kcal co sprawiło, że tylko bardziej zgłupiałem w tym wszystkim. Poniżej zdjęcia poglądowe jak było i jak jest, oraz rozkład makro z posiłków. Nie wiem, czy mam dalej schodzić z wagi np do 75kg , czy wejść na zerowy bilans i skupić się na ćwiczeniach. Przepraszam za jakość zdjęć, innych nie posiadam.

     

    Początek: zdjęcia robione w trakcie dnia 

    Screenshot_20190609-191145.png DSC_0026.jpg

     

     

    Obecnie: zdjęcie rano na czczo 

    DSC_0035.jpg

     

     

    Plan posiłków:

    dzienne posiłki.png


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Trening pleców do oceny | Pomoc w doborze/zmianie cwiczen , Dieta na masę | prosze o pomoc w ulozeniu diety na mase bo mnie ch* strzeli! , KONDYCJAAAAA POMOCY | Witam mam pytanie i zarazem prosbe jak zrobic i poprawic kondycje .moj , cykl na mase pomoc , Pomoc w wybraniu ławeczki

    #2
    Crissfit

    Crissfit

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 144 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Stagnacja na redukcji to nie odłączny element tego procesu zawsze musi się pojawić mimo że tego nie chcemy, organizm nie jest głupi i broni się przed wszelkimi zagrożeniami, tutaj akurat spalania tkanki tłuszczowej.
    Dokładnie tak jak pisałeś, dobrym sposobem będzie wyjście na zero kaloryczne na okres kilku dni czy tygodnia a nawet dwóch, daj organizmowi odpocząć od tak małej podaży kalorii bo umówmy się 1400kcal dziennie to nie jest dużo, ba! narazasz się na problemy ze zdrowiem, cała gospodarka hormonalna nie będzie w stanie funkcjonować optymalnie, co się właśnie może przełożyć na zdrowie
    Podczas okresu na zerze kalorycznym zaopatrz się w dietę bogata w tłuszcze czyli nie bój się tłustego mięsa czy jaj, bo właśnie te kwasy tłuszczowe nasycone usprawniają najlepiej nasza gospodarkę hormonalna, byle byś staral się trzymać równowagę między tymi tluszczami nasyconymi a tymi wielonienasyconymi i jednonienasyconymi, to tyle co do diety
    Dodam jescze że nie sugeruj się waga, tuo nie jest najlepszy wyznacznik tego czy Ty chudniesz czy nie, waga zawsze będzie się wahać czy to z czynników które wyżej wymieniłem, czy to z innych typu retencja wody która na redukcji jest bardzo częstym "zabojca efektów" bo maskuje ona nasz progress, dlatego lepszym wyznacznikiem będzie pomiar ciała czy zwyczajnie lustro, czasem samopoczucie we własnym ciele
    • 0

    #3
    Immo85

    Immo85

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1

    Ilość kalorii ustalam według fitatu, który tak jak pisałem pokazuje ponad 1770kcal z tych samych posiłków. zapomniałem dopisać, że od momentu gdy zacząłem ćwiczyć do supli dodałem kreatynę oraz wit D 2000uj.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko