Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie carbo

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Tonino

Tonino

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 127 postów

Witam, stosuje carbo od KFD ( w porcji 44g węgli - w tym 9g cukrów).

 

Dieta masa (nadwyżka ok 200 kcal).

 

1. czy można stosować carbo co jakiś czas na dobicie kcal wieczorem? (nie po treningu, poprostu godzina-dwie przed spaniem)

2. jeżeli trzymam się btw dziennego a trening koncze o 22:00 to carbo + wpc można wypić jako potreningowy a zarazem ostatni posiłek w ciągu dnia?

2. po siłowym wiadomo, ale czy można też pić carbo po cardio/aerobach ?

3. czy 2x porcje carbo dziennie to przesada ?


Edytowany przez Tonino, 12 sierpień 2018 - 22:08 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kravmaga

kravmaga

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1136 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat

    to ma byc uzupełnienie diety a nie ma zastępować normalne posiłki, po treningu jak najbardziej wskazane, na noc nie koniecznie


    • 0

    #3
    Arthass

    Arthass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 805 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Pan wyżej wyjaśnił praktycznie wszystko w temacie.

    1. Teoretycznie dobijesz sobie tym kalorie, ale to nie jest zdrowy sposób.
    2. Jak zamierzasz wrzucać w siebie węglowodany proste przed pójściem do łóżka to powodzenia :) Nie polecam.
    3. Nie ma sensu, chyba że robisz półmaratony. Zapasy glikogenu wątrobowego wyczerpują się dopiero po prawie 1 godzinie biegu w umiarkowanym tempie. A nawet jak się wyczerpią to nie problem zrobić carb-loading na "normalnych" produktach. Jesz coś lekkiego przed aerobami/kardio np. owoce i po sprawie - masz wystarczającą ilość węgli.
    4. Tak.

    Prywatna moja opinia na temat carbo - syf nikomu do niczego nie potrzebny. Nie potrzebujesz tego realnie brać ani po treningach, ani między treningami, zapasów glikogenu nikt i tak realnie nie zużywa podczas normalnego treningu. Po treningu na luzie można wrócić do domu i przygotować posiłek, a jak ktoś już musi to kilka wafli ryżowych. Odżywka białkowa jak najbardziej. Przed treningiem zjadasz trochę owoców.
    No ale to tylko moja opinia.


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko