Skocz do zawartości

Zdjęcie

kilka pytań do treningu, diety + 1 problem

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Wielkilol

Wielkilol

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Witam

 

Może najpierw trochę o sobie powiem. Zacząłem ćwiczyć + dieta w listopadzie 2013 roku czyli około 1,5 roku już za mna. Z wagi ~117 kg zjechałem do zeszłego listopada na 87 kg czyli wynik całkiem niezły wg mnie. Mimo iż dalej było co spalać postanowiłem zrobić odskocznie od rocznej redukcji i zrobić reverse na masę. Do 20 grudnia ważyłem 95 kg, zalało mnei całiem niezle mimo, że kalori było tylko ~2800 (co tydizen dodawałem ~150) treningi 4x w tygodniu split + czasem kardio po treningu jak mialem siły. Potem połamałem sobie paluchy (złamane bokserskie, 2 palce) i miałem przerwe na 2 miesiące.

 

W marcu wróciłem na siłownie zalany (100-102 w pasie, mialem najmniej 96 przy 87 kg) i zacząłem ponownie redukcję z ~94 udało mi sie od marca zjechać do ~89 i cm w pasie ~94 cm. Robiłem split zmieszany z 5-3-1 i od niecałego miesiąca robie FBW, o którym za chwilę.  generalnie moja waga (te ~89 kg) utrzymuje się już od około 6 miesięcy i ani myśli isc niżej. Od około tygodnia biore spalacz T5 od zion labs (eca) ale waga w sumie dalej stoi

 

Chciałbym abyście rzucili okiem na mój trening i żarcie i co byście ewentualnie zmienili. Chciałbym dodać ze w miare możliwości chciałbym uniknąć drastycznego zmieniania jadlospisu i skupił się na ew zmianach makro jadłospis jest troche "cebulowy" bo na drogie żarcie w stylu łososie czy coś to jako średnio zarabiający dodatkowo student dzienny nie zabardzo mogę sobie pozwolić. 

 

Obecnei mój trening to FBW A/B na przemian co drugi dzień 3x w tygodniu + 1 dzień całkiem intenstynego roweru (30-40 km) chciałbym dodać też, że nei cierpie cardio xD a treningi i tak mi juz schodzą 1,5-2h na siłowni i są strasznie męczące

ale do rzeczy! mój trening wygląda tak:

 

dizen a 
klata 
pompki na poreczach 3s 
hantle skos gora 3s 
plecy 
martwy 3s 
wioslo 3s 
nogi 
wykroki 3s 
czworkii na maszynie 3s 
barki 
zolnierskie 3s 
wznosy na boki 3s 
bicek 
młotki 3s 
uginanie hantel 3s 

dzien b 

klata 
plaska 3s 
rozpietki 3s 
plecy 
podciaganie 3s 
prostowniki na lawce rzymskiej 3s 
nogi 
siady 3s 
dwojki na maszynie 3s 
barki 
gryf lamany do brody 3s 
wznosy bokiem 3s 
tricek 
wyiskanie francuskie 3s 
prostowanie ramion na wyciagu w dol(tak to sie nazywa?) tez 3s 

 

wszędzie ~10 powtórzeń

 

Diete załączam w załączniku, planowałem obciąć 200 kcal z węgli co o tym myślicie? 

 

Dodatkowo mam jeszcze 1 problem, a mianowicie skóra brzucha myślicie, żę to fat? a może nadmair skóry + fat, nie ukrywam, że moge złapać taki fałd i naprawdę nieźle rozciągnąć. Probowałem jakiś kremó ale z mizernym skutkiem. Jeśli to faktycznie skóra to moze polecanie na to jakieś masaże? (jeśli znacie to najlepiej w 3 mieście)

 

Pozdro

 

Załączone pliki


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
lMAGO

lMAGO

    Oligarcha

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 27757 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Jak dla mnie mało kcal i aero/interwałów przez co zwolnił metabolizm.

 

Co do samego fbw długo Ci schodzi bo za dużo tam wszystkiego, skup się na podstawach zamiast pierdołach jak chcesz mieć dobre efekty.

 

Sporo fatu jeszcze siedzi i to głównie on, a nie skóra.


  • 0

#3
Wielkilol

Wielkilol

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

założeniem tego FBW było, żęby kazdą partie mięśni zrobić najlepiej wielostawowe ćwiczenia, to co wywalić z planu i ew dodać?


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko