Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kick-boxing plan treningowy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Adrian-86

Adrian-86

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 93 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:3miasto
    • Staż [mies.]: 6+
    Ponad tysiac tematow na forum i nie znalazlem...
    Wiek 29
    Waga ok 83kg
    wzrost 181
    Treningi silowe w domu na wlasnym sprzecie

    pon praca a wieczorem KB
    czw praca a wieczorem KB
    pozostale dni praca
    weekend wolny
    Jezeli chodzi o cel to ciezko mi sprecyzowac na ten czas. Trenuje zaledwie miesiac.
    1. Co robic rano przed praca?
    - rozciaganie statyczne do 15min oraz truchtowy bieg do 30min naczczo, sniadanie i go to work
    2. W dni KB robic to samo?
    3. W jakie dni robic FBW czy innym programem?
    Na worek nie mam miejsca i jedynie trenuje poruszanie sie w kwadracie z wyprowadzaniem ciosow itp. ale to wieczorem po pracy
    Prosze o pomoc bo juz kilka dni szukam konkretnych odp i nic. Jak trenowaliscie/trenujecie pod KB?
    Zaznacze ze nie startuje w zawodach jednak w przyszlosci bym chcial ale to zupelnie inny trening

    Edytowany przez Adrian-86, 29 kwiecień 2015 - 08:55 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ziemniak127

    ziemniak127

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 14 postów
     

    Jak mamy Ci pomóc, skoro sam nie wiesz jaki masz cel?

     

    A po drugie nie ma dwóch takich samych ludzi. Wiele zależy od twojego organizmu, oraz od trybu życia: ile i kiedy śpisz, ile czasu siedzisz przed kompem/tv, czy praca jest ciężka itp.

     

    Ale skoro trenujesz KB dopiero od miesiąca to nie przesadzaj. Wywal to bieganie z rana i treningi poruszania się. Jest Ci to całkowicie niepotrzebne. 2 treningi KB i 2-3 na siłowni tygodniowo i wystarczy. Z rana ewentualnie te parę minut rozciągania. Przy Twoim poziomie zaawansowania wystarczy ci to co robisz na treningu w klubie. Za kilka miesięcy pomyśl o jakichś dodatkowych treningach i najlepiej spytaj się o nie swojego trenera KB. U mnie ci co reprezentują klub na zawodach mają po 5-6 treningów tygodniowo.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko