Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kettlebells jako uzupełnienie treningu siłowego?

- - - - - Kulturystyka crossfit kettlebell

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Mikhail

Mikhail

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 371 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam.

    Mam takie pytanie do osób siedzących w tym temacie :)

    Czy uzupełnienie treningu siłowego (3x FBW / Push/Pull )(Trening bazujący bardziej na ciężarach) na siłowni można uzupełnić składankami Crossfit bazując głównie na ćwiczeniach z kettlem oraz masą ciała (Sprawle,burpeesy,box jumps,biegi z kettlem (ciągnąc go za sobą) itd ?

    Czy uważacie to za dobre rozwiązanie (trening jak napisałem głównie bazując na kettlu i masie ciała połączone z jakimiś sprintami (biegami) ).

    Takie treningi wplatane w DNT (1-2 razy w tygodniu).

    Co sądzicie o takim połączeniu i czy jest ono wogule adekwatne czy jest bardziej sprzeczne ze sobą? 

    W planach kupno Kettla  i zastanawiam się jakie macie zdanie na temat takiego połączenia

    Pozdrawiam


    • 0

    #2
    Badr

    Badr

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1573 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 60

    Standardowo, jeśli masz FBW 3 razy w tygodniu, to 1 taki trening możesz wrzucić w 2 dniową przerwę w ostatni dzień np. jeśli masz FBW w pon,sr.pt, to 1 trening CF zrob w niedziele. Drugi możesz wrzucić w tygodniu ale lżejszy i najlepiej bez KB, tylko z ćwiczeniami z własnym ciałem i ew. sprintami z KB. Push/pull zależy jaki rozkład, ale jak najdalej od dnia z prostownikami i czwórkami.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko