Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jurasmc foto/videoalbum!

* * * * - 3 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Jurasmc

Jurasmc

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPip
  • 182 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: ?
    Siłownią zainteresowałem sie od poczatku szkoły sredniej wyjechałem z mojej wiochy do miasta,mieszkałem przy szkolnym internacie wtedy 1 raz poszedlem na silownie szkolna z chlopakami co dla mnie byli ,,koksami" nie przykładałem niestety jakiejś wagi cwiczyłem 2 razy w tygodniu czasami nie cwiczyłem,duzo sie piło(człowiek oderwał sie od mamy i zaczał byc ,,dorosły")nie weidzialem co to diety myślalem ze pocwicze i bede wielki:)
    Dopiero rok temu wziąłem sie za cwiczenia poważniej ,nie prowadzilem diety bo nie mialem mozliwosci jadlem co mi dali w internacie.
    Lipiec 2011 82kg
    Załączony plik  9lipca2011.jpg   84,77K   53 pobrań
    potem miesiac przerwy od silowni zabawa itp...
    W sierpniu wziolem sie ostro do pracy i do ..
    ...20 Październik 2011 84kg.Jako ze nie prowadzilem diety ,aby starałem sie trzymac jako taki zarys 6 posiłkow itp.Moja sylwetka nawet juz mi sie podobała.
    Załączony plik  IMG20111021_007.jpg   68,05K   32 pobrań
    No i niestety znów zabawa wygrała z siłownia do 1 grudnia cwiczylem bawilem pilem itp..
    2 grudnia zostaly tylko kilogramy..nawet na focie jestem po melanżu co widac po twarzy;p
    Załączony plik  IMG20111201_001.jpg   605,88K   32 pobrań
    Wtedy powiedziałem sobie trzeba sie brac do roboty w duzej mierze pomogło mi w tym forum KFD.
    Do nowego roku ostro cwiczylem,od nowego roku doszła dieta ,przedtreningówka i kreatyna.
    4 lutego. 88 kg
    Załączony plik  1.jpg   96,87K   36 pobrań
    Załączony plik  2.jpg   36,15K   31 pobrań
    Załączony plik  3.jpg   29,03K   27 pobrań
    Załączony plik  5.jpg   51,74K   25 pobrań
    Załączony plik  10.jpg   30,58K   26 pobrań
    Załączony plik  7.jpg   39,35K   23 pobrań
    Załączony plik  8.jpg   33,55K   26 pobrań

    Tak to wygląda teraz ,nie wiem do ilu kg masować ,chciałbym na wakacje troche sie wyrzeźbić itp.

    Czekam na wasze opinie i rady.

    Pozdrawiam
    • 3

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    zielu-pfk

    zielu-pfk

      MAŁY BYK !

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7555 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj.Wielkopolskie
    • Staż [mies.]: 100
    założ DT moze byc ciekawie :)..
    • 0

    #3
    Jurasmc

    Jurasmc

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 182 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: ?

    założ DT moze byc ciekawie :)..


    Pomyślę :)
    • 1

    #4
    Klopotek007

    Klopotek007

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 567 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łosice
    • Staż [mies.]: rośnie
    Fajna łapa i kaptury :-)
    popracuj nad brzuchem i górną partią kaltki,chociaż to może tylko światło tak pada i wydaje się mała ;)
    Dodaj zdjęcia pleców B-)
    • 0

    #5
    ~Gieksiarz

    ~Gieksiarz

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8142 postów
  • Wiek: 49
    • Płeć:b/d
    bardzo przyzwoicie na ten staż bardzo estyczna sylwetka .
    • 0

    #6
    zori16

    zori16

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1324 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ostrów Mazowiecka
    • Staż [mies.]: 46
    bardzo fajnie to wygląda , sylwetka plażowa wszystkie panny twoje
    • 0

    #7
    mr.nobody

    mr.nobody

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 515 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    bardzo fajnie to wygląda , sylwetka plażowa wszystkie panny twoje

    No dokładnie, bo jak zarzucisz już trochę mięsa to zgubisz wiele wielbicielek %%)
    Dajecie wiarę, że dupy sikają na widok Beckhama w tej nowej reklamie ?! twierdząc, że jest umięśniony, patologia jakaś %-)
    Co da autora to tak jak już pisałem, zarzucisz trochę mięsa i będzie konkret :)
    • 0

    #8
    Jurasmc

    Jurasmc

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 182 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: ?

    No dokładnie, bo jak zarzucisz już trochę mięsa to zgubisz wiele wielbicielek %%)
    Dajecie wiarę, że dupy sikają na widok Beckhama w tej nowej reklamie ?! twierdząc, że jest umięśniony, patologia jakaś %-)
    Co da autora to tak jak już pisałem, zarzucisz trochę mięsa i będzie konkret :)


    To powiem ci lepiej ide raz z kolezankami idze gruby goscio w bluzie a one patrzcie jaki napakowany %%) ..

    A co do mięsa to próbuje cały czas tylko boje sie ze jak złapie wagi i zarzucę sie bardziej tłuszczem niz miesem to potem tego nie przerobie :)
    • 0

    #9
    grzegorzq

    grzegorzq

      Super spamer

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12078 postów
    • Płeć:b/d
    Do odważnych świat należy :devil:
    • 0

    #10
    energyczacza

    energyczacza

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2098 postów
  • Wiek: 64
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ww

    Dajecie wiarę, że dupy sikają na widok Beckhama w tej nowej reklamie ?! twierdząc, że jest umięśniony, patologia jakaś %-)


    hahahaha %%)
    Jak widziałem tą reklamę to się śmiałem z Beckhama :-D
    Po Twoich słowach jestem przerażony %%)

    DO AUTORA
    Podoba mi się na pierwszym zdjęciu brzuch ;)
    Idziesz w dobrym kierunku ;)
    Powodzenia ;)
    • 0

    #11
    Arachiss

    Arachiss

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 116 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rybnik
    • Staż [mies.]: 27
    Powiem Ci że jak na takie częste odpuszczania sobie, zabawy itd. to bardzo dobrze to wygląda.
    Tylko plecy jeszcze pokaż:)
    • 0

    #12
    zori16

    zori16

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1324 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ostrów Mazowiecka
    • Staż [mies.]: 46
    wyskakuj z aparatu i plery demonstruj
    • 0

    #13
    s47g

    s47g

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 510 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6

    boje sie ze jak złapie wagi i zarzucę sie bardziej tłuszczem niz miesem to potem tego nie przerobie :)

    masz jeszcze kilka miesięcy do lata, w razie czego zdążysz doprowadzić BF do porządku
    • 0

    #14
    Jurasmc

    Jurasmc

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 182 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: ?
    Oddałem aparat bratu ..

    Foty z tel:
    Załączony plik  polecy.jpg   72,75K   8 pobrań
    Załączony plik  plecy2.jpg   74,01K   9 pobrań
    Załączony plik  IMG20120206_007.jpg   68,91K   13 pobrań

    przyznaje sie bez bicia troche je zaniedbałem :)
    • 0

    #15
    owszem

    owszem

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1249 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ZOO
    Daj w lepszym świetle te plecy, nic nie widać oprócz spiętych kapturów
    Sporo fatu odkłada się na biodrach, które i tak masz chyba szerokie ale ogólnie przyzwoita sylwetka.
    • 0

    #16
    GYMAHOLIC

    GYMAHOLIC

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1543 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Planeta FM
    • Staż [mies.]: lata
    Poćwiczyłbym pozowanie ;)
    • 0

    #17
    Jurasmc

    Jurasmc

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 182 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: ?
    Troszke odchudzony :) z 88 kg na 84 kg

    Foto po 5 posiłkach i piwku :loler:

    Niestety bez diety trudno coś zdziałać :( aby do czerwca..

    Załączony plik  brzuchpalec.jpg   78,43K   3 pobrań
    Załączony plik  brzuszeknowe.jpg   78,14K   5 pobrań
    • 3

    #18
    P3zemO

    P3zemO

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1075 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5x
    ouek %%)
    plecy do poprawy
    badz pokaz je w dobrym swietle
    • 1

    #19
    osk@r

    osk@r

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 617 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: 22
    Skoro światła w domu nie masz to chociaż zrób w dzień :offtopic:
    • 1

    #20
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    Powiem tak ,sylwetke masz calkiem estetyczna i mysle ze dobry materiał do obróbki ale krążysz w kółko to zlapiesz 3kg to schudniesz ,mysle ze powinienes zaryzykowac i przybic troche masy pilnujac jak tylko sie da bfu , jak bedziesz widzial ze zaczyna Cie zalewac to podkrec cardio na 2-3tyg ,a diete ustaw caly czas na masowa (nadwyzka kcal i odpowiednie manewry z BTW ), jesli nie bedziesz radził sobie z zalewaniem tym cyklicznym cardio to wtedy mozesz wprowadzic zmiany w diecie np w DT zrobic dużą nadwyżke a w dnt ustawic zapotrzebowanie na 0 czy nawet niewielki minus. To tyle odemnie
    Pozdrawiam i życze powodzenia ;)
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko