Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jay Cutler

* * * * * 11 głosów cutler olympia ifbb zdjecia fotki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57259 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Tydzień temu :crying:

    3.jpg 6.jpg 13.jpg nt]
    15.jpg 17.jpg 22.jpg nt]
    24.jpg 26.jpg 32.jpg nt]
    35.jpg 40.jpg 34.jpg nt]
    • 0

    #22
    FokuSmOk

    FokuSmOk

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 236 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 12
    na tych ostatnich zdjęciach nie gorzej zmasowany od Ronniego...
    mają jeszcze troche czasu a tu już takie wyniki... faktycznie czeka nas ciekawa walka w przyszłych mr.O ;)

    ja jestem ciekaw czy reszta zawodników wyrobi przy takich wymiarach,
    bo jak symetrycznie im to wyjdzie to zobaczymy dopiero na scenie...

    viva juice ! ;)
    • 0

    #23
    Bulterier

    Bulterier

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 390 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Z roku na rok kulturyści dochodzą do coraz to wiekszej masy, ciekawe co bedzie zaz 10 lat ;) Wie ktoś ile teraz waży Cutler?? bo wydaje sie miec wiekszą mase niż Coleman.
    • 0

    #24
    ~Łukasz

    ~Łukasz

      teamKFD

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9191 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    o matko po tych fotkach Grzegorza z tamtego tygodnia ten zawodnik coraz bardziej zaczyna mi się podobać...oj Coleman przepadł moim zdaniem Jay wygląda bardzo dobrze tym bardziej, że jego klata jest 100 razy lepsze o Ronniego. Będe obserwował tego zawodnika ;)
    • 0

    #25
    Rascal

    Rascal

      OBsySacz nIeWybredny :F

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5392 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zompki!!!! :F
    • Staż [mies.]: <69>
    tylko ten jego prawy bic.... ja nie wiem sedziowie slepi???
    • 0

    #26
    damian.jablucki

    damian.jablucki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 288 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    No z tymi jego bicepsami to tez zauwazylem cos chyba nie tak
    • 0

    #27
    gregor_wroc

    gregor_wroc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 254 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Dorian Yates tez mial niesymetryczne bicepsy i jakos nikt nie robil z tego afery :) Po prostu nie mozecie tego przezyc ze wasz faworyt Ronnie idzie do lamusa a Jay sie chyba zaczyna rokrecac :)
    • 0

    #28
    FokuSmOk

    FokuSmOk

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 236 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 12
    gregor ja tam nawet za Rona nie trzymam, wlasnie za Jaya,
    a Yates nie przesadzajmy az takiej dysproporcji to nie miał ;)

    jedynie te niektóre wypowiedzi Jaya lekko odtrącają %)
    ale generalnie to zawodnik jest ok i jest z czego czerpac motywacje ;)
    • 0

    #29
    Rascal

    Rascal

      OBsySacz nIeWybredny :F

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5392 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zompki!!!! :F
    • Staż [mies.]: <69>
    Gregor mi sie coleman nie podoba .... sylwetka Jaya tez nie jest dla mnie wzorcem.... taki flex albo levrone to jest to
    • 0

    #30
    gregor_wroc

    gregor_wroc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 254 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Tak ale oni juz sie nie licza w walce o tytul Mr. O ;-)
    • 0

    #31
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    Ladnie ladnie :-D
    • 0

    #32
    basior1984

    basior1984

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 43 postów
  • Wiek: 35
    • Miasto:southampton
    • Staż [mies.]: 26
    na filmiku nr 1 potega dla mnie coleman nie ma szans z cutlerem pozdro
    • 0

    #33
    damian.jablucki

    damian.jablucki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 288 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna

    na filmiku nr 1 potega dla mnie coleman nie ma szans z cutlerem pozdro


    Chyba Cie suty pieką, filmik nr1 jest z 2004 roku a wtedy Jay napewno nie byl w lepszej formie niz Ron, co innego teraz :w00t:
    • 0

    #34
    Coxu

    Coxu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 132 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 9
    Cutler wyrasta na coraz lepszego. Ron znów stoczy ciężka walkę.
    • 0

    #35
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57259 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Aktualne zdjęcia :w00t:

    jay1.JPG jay2.JPG jay3.JPG
    jay4.JPG jay5.JPG jay6.JPG
    jay7.JPG jay8.JPG
    • 0

    #36
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    O boze obadajcie na drugiej focie jego lydki ..... grubo ponad 50 bedzie ... loooooooooooool
    • 0

    #37
    Miks

    Miks

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1004 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:burkinafaso
    • Staż [mies.]: 2007
    cutlerowi kibicuje gorąco, co by nie było, wygra czy przegra, jest wielką nadzieja białych, i wydaje sie byc bardziej sympatyczny od colemana

    te foty wygladaj super - jak by to była premiera nowego modelu samochodu, albo jakies dzieło picassa - jay na podeście a wkoło niego reporteży
    • 0

    #38
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    jest monstrualny....ale fryz ma ch..... :-D
    • 0

    #39
    gregor_wroc

    gregor_wroc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 254 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Nawet na masie nie wyglada na tak zlanego jak Coleman. Ale z waga juz chyba troche przesadza. Ciekawe czy moze cie po gebie podrapac :lol:
    • 0

    #40
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57259 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    ok.140 kg na tych zdjęciach :lol:
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko