Jump to content

Photo

jakies sugestie co do cyklu?

- - - - - jakies sugestie cyklu

  • Please log in to reply

#1
w-pogoni-za..

w-pogoni-za..

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1777 posts
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    Siemasz jak zwykle plany na nasepny cykl %)
    ja myslalem nad czyms takim ale jak by co prosze o jakies poprawki ;)

    1-4 metax 25 mg ed
    1-6 propek 100 mg e3d
    1-3/(6) npp 50 mg e2d
    1-12 omo 250 mg e5d moze od 6 tyg zwieksze na e3d
    1-10 bold lub deka jeszcze nie wiem bold 400 mg e7d deka 200 mg e5d
    10-14 wino 30 mg ed
    ... a potem sie zobaczy ;)

    niewiem czy to ma jakis sens moze rozbic to na 2 cykle, propek osobno potem dopiero przejsc na dlugi estr. ??
    • 0

    #2
    lolita01

    lolita01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 187 posts
  • Wiek: 34
    • Miasto:Kraśnik
    • Staż [mies.]: 25
    Moze propka nie dawaj na poczatek. Od razu mozesz zwiekszyc omke a propka na koniec polaczyc razem z winem. Tego boldka mozna troche dluzej pociagnac.
    • 0

    #3
    Valmont

    Valmont

      LEGIO PATRIA NOSTRA

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2571 posts
  • Wiek: 51
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z wojny
    • Staż [mies.]: 6lat
    daj propa na koniec jakos....%)
    • 0

    #4
    omkaaa

    omkaaa

      BJJ TEAM

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2351 posts
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:LONDYN
    • Staż [mies.]: duzo
    1-4 metax
    1-12 oma
    1-10-12 bold
    13-18 prop
    13-18 wino

    dawki wedle uznania no
    • 0

    #5
    lolita01

    lolita01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 187 posts
  • Wiek: 34
    • Miasto:Kraśnik
    • Staż [mies.]: 25
    Prop z winkiem mozesz zaczac w ostatnim tygodniu boldka. Boldka 1-12 moze byc. I zamiast omy proponowalbym enana.
    • 0

    #6
    Dr X

    Dr X

      generał

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4435 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:od Ciebie z domu
    • Staż [mies.]: w pyte
    obadaj tez wariant z mostem %) :
    1-6 meta
    1-10 omka
    1-10 boldek
    11-18 Prolo 100mg e5d - most
    19-25 prop
    19-25 tren lub npp -( opcjonalnie)
    19-25 wino

    dawki sam powinieneś sobie dobrać pod siebie...
    • 0

    #7
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 posts
  • Wiek: 12
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    wywal propa i npp z cyklu i daj tren na 3-8
    • 0

    #8
    w-pogoni-za..

    w-pogoni-za..

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1777 posts
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    dzieki chlopaki hehe :lol: juz nie moge sie doczekac :lol:
    • 0

    #9
    mazieh

    mazieh

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 418 posts
  • Wiek: 33
    • Miasto:Piekary Slaskie
    • Staż [mies.]: 72
    Zdaj relacje z cyklu!

    Pozdrawiam!
    • 0

    #10
    w-pogoni-za..

    w-pogoni-za..

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1777 posts
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    postaram sie :-) jeszcze sprobuje byc off hehe
    • 0

    #11
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24235 posts
  • Wiek: 26
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    propek + wino na koncu/ boldka smialo mozna ciagnac 11/12 tyg ja go czolem jeszcze w 13 tyg

    Edited by SLIN, 25 June 2007 - 22:33 PM.

    • 0

    #12
    w-pogoni-za..

    w-pogoni-za..

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1777 posts
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    ok dzieki zapodam tak jak napisal marcinr dawki sobie dostosuje , co dotrenu to musze przemyslec :)
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko