Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie podejście do spalenia tłuszczu i wyrobienia mięśni?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
infeq

infeq

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

Cześć,
Mam pytanie odnośnie podejścia do diety i treningów. Mam 176cm wzrostu i ważę 69kg, Generalnie mam sylwetkę ekto ale wkurza mnie strasznie tłuszcz na brzuchu (nie dużo ale lekki brzuch jest). Mięśnie raczej mam słabę, bo nie ćwiczę siłowo. Mam siedzący tryp pracy, ale od 2/3 miesięcy ćwiczę w tygodniu kilka razy interwały, 2x basen i +/- raz w tygodniu rower kolarski, więc stricte wytrzymałościowo. Jak będę dalej na redukcji to zrzucę tłuszcz ale będę wyglądał jak szkielet zważając na to, że nie jestem na ten moment umięśniony. Nie mam celu żeby wyrobić mega mięśnie, ale docelowo chcę mieć normalną wysportowaną sylwetkę, z lekkim zarysem mięśni bez tłuszczu na brzuchu i nie wyglądaąć przy tym jak szkielet. Nie chcę też rezygnować z basenu i roweru, czyli elementów bardziej wytrzymałościowych, wiem że należałoby na pewno wdrożyć elementy siłowe. Jakie podejście na ten moment polecacie, żeby pozbyć się tłuszczu z brzucha i powoli zmierzać ku swojemu założeniu? Jeszcze chwile redukcja na spalenie tłuszczu a potem masa i treningi siłowe? Czy może rekompozycja (spożycie= dzienne zapotrzebowanie kcal)  z treningami wytrzymałościowymi i siłowymi i z czasem przy takim "sportowym trybie tłuszcz z brzucha zniknie a pojawią się mięśnie?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
noszkurwa

noszkurwa

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Staż [mies.]: 20
Zacznij trenować siłowo a rekomp będzie dobry :) przy zerowym bilansie i progresie ciężaru na siłowni
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko