Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie odżywki?

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
uzytkownik_321806

uzytkownik_321806

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

Witam mam pytanie, rozchodzi sie o proponowany zestaw suplementow, mianowicie Mam  23 lata Staz treningowy okolo pol roku i mysle nad suplementami ktore wspomoga moja diete i trening

Zaznacze ze mam straszne problemy z przybieraniem masy .Jak to mowia mam strasznie wydajne jelita  duzo jem , duzo wydalam ale mniejsza z tym 

chodzi o to ze potrzebuje waszej opinii jako fachowcow co do zmiany w odzywkach, pieniadze nie sa problemem wiec to mnie poki co nie ogranicza

obecnie biore 

Witaminy - Multiple Sport Olimp - i tu pytanie czy pozostac przy nich czy cos ciekawszego znajdzie sie?

Bialko - Whey C6 Hi Tech- i tu rowniez  pytanie czy zostac czy cos innego

BCAA- Xplode Bcaa powder olimp  i tu myslalem nad Purple WRtath bo wszedzie opinie sa ze jest to kosmiczne ale wole spytac was

Gainer- Mutant Mass ( jako ze jestem kelnerem i nie mam czasu jesc w pracy czesto ) co do gainera zastanawia mnie on badz Mass Freak

 

Przy tych odzywkach zrezygnowalem z Glutaminy dodatkowej bo mam ja niby w tym co jem

Prosze o konkretne odpowiedzi diete trzymam  jak tylko moge. Chodzi mi po lbie HMB ale czy warto  ?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_575278

uzytkownik_575278

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4913 postów

Białko możesz zamienić na tańszą opcję wybierając produkt KFD, z BCCA może być to UNS BCAA G-Powder - 500g [BCAA+Glutamina].

Dobrze by było jakbyś wkleił tu swoją dietę, wtedy mielibyśmy lepszy pogląd. Co do gainera to uważam, że Mutant Mass jest mocno przereklamowany, płacisz więcej za jego reklamę, bez problemu znajdziesz tańszą opcję.


  • 0

#3
uzytkownik_321806

uzytkownik_321806

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

a co myslisz o porple wrath ?

 co do diety staram sie jesc to samo maniupuljac kaloriami , skupiam sie na produktach jak mleko owsianka kurczak ,wolowina ryz warzywa twarog oliwa z oliwek. Napisalem ze kasa nie jest problemem  nie  dlatego ze mam jej duzo bo nie mam ale dlatego ze uwazam ze na sobie nie ma co oszczedzac , lepiej wydac wiecej wiedziac ze to dobry produkt niz tanio za podrobe jakas , ale glupio kase wydawac tez bez sensu stad wlasnie dzis moj post do was .


  • 0

#4
uzytkownik_600442

uzytkownik_600442

    Spamer

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 55606 postów

BCAA na masie zbedne, jesli juz to TST od hi tec.

 

Gainera masz wporzadku, moze czas na kreatyne ? : http://sklep.kfd.pl/...00g-p-2072.html

 

HMB nie warto.


  • 0

#5
uzytkownik_161237

uzytkownik_161237

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 444 postów

Proponowałbym np.:

  • Białko: MEX American Whey Protein 2,27kg,
  • Kreatyna: Vitalmax Monohydrat lub SCITEC 100% Creatine,
  • Kompleks witaminowo-minerałowy: Olimp Multiple Sport (pozostawiłbym),
  • Gainer: Zdecydowanie wziąłbym np. MEX SizeMax 6,8kg lub coś innego w podobnej cenie.

Skoro masz problemy z przytyciem to weź bombe kaloryczną i tym staraj się poruszyć. Możesz również kupić białko + carbo i kombinowac.


  • 0

#6
uzytkownik_19768

uzytkownik_19768

    Extreme Bodybuilding

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 63869 postów

Białko:

 

http://sklep.kfd.pl/...ein-p-2451.html

 

Bcaa:

 

http://sklep.kfd.pl/...500-p-1666.html

 

Gainer:

 

http://sklep.kfd.pl/...60g-p-2704.html

 

 

Lepszych opcji w danych kategoriach nie znajdziesz


  • 0