Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie Białko w trakcie i po długich wycieczkach rowerowych?

- - - - - rower dieta aeroby

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
griffi

griffi

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Hej, 

     

    Jeżdżę dużo na rowerze, czasami wycieczki w okolicach ~100km, wg aplikacji spalam wtedy >2000kcal i mam pytanie co jeść w trakcie i po takiej wycieczce. Wiem, że głównie pewnie cukry proste, ale kiedy białko i jakie to białko zapodawać?

     

    W zeszłym roku się strasznie wysuszyłem i nie chcę powtórzyć tych błędów bo to była moja wielka porażka, wstyd było chodzić w krótkim rękawku a co dopiero się rozebrać. 

     

    Jestem endo i dość łatwo łapie tłuszcz jakby co (unikam słodyczy, ale bez nich wiadomo ten bilans kcal jest raczej niski)

     

    Teraz robię tak, 

     

    1) Rano przed placek KFD 

    2) W trakcie: banan albo ze dwa, jakiś batonik może, bułka pełnoziarnista z twarogiem i owocem (mięso po wycieczce jest niedobre)

    3) Po wycieczce: szejk: mleko, 1.5 miarki WPC, banan/pomarańcz/jakiś owoc/czasami lody dodam

     

    I potem porządny obiad czyli ponad pół worka kaszy najczęściej, kurczak, warzywa

     

    Wiem, że odżywka niezbyt potrzebna, ale chciałbym dodać białko do diety bo obawiam się o te moje "mięśnie" - jest ich nadal niewiele, ale było dużo mniej, no i bezpośrednio po treningu to nie wiem co innego bialkowego mógłbym dać, bo taki twaróg to dlugo się wchłania prawda?

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    KokiX

    KokiX

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 962 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25

    W pewnym odcinku "Zapytaj Trenera" było podobne pytanie. Trener doradził, aby podczas wycieczek pić wodę rozmieszaną z carbo. Myślę, że banany w trakcie też będą ok.

     

    Odżywka po treningu może się okazać wcale nie taka niepotrzebna. Możesz zostawić te koncepcję.

     

    Przed wyjazdem dałbym duuużo węgli, czego niestety w tym placku nie znajdziesz. Może dobrym pomysłem byłyby jaja z makaronem?


    • 0

    #3
    griffi

    griffi

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 314 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Dzięki, wiem, że ogólnie to lepiej popytać na forach rowerowych, bo tutaj raczej większość to kulturyści, ale Wy znacie się na diecie i odżywianiu lepiej od rowerzystów.

     

    Wiesz, ja nie mam dużych mięśni więc one też dużo nie potrzebują, ale rok temu też ich nie miałem, a wysuszyłem się na wiór i nie ma opcji żebym to powtórzył.

     

    Przed węgle na pewno ważna opcja, placka bardzo lubię, ale makaron chyba będzie jednak lepszy od owsianych, bo te mają dużo błonnika prawda, a on spowalnia wchłanianie?

     

    No i ludzie polecają taką porządną owsiankę, też tak kiedyś robiłem, ale przez to nie miałem za dużo białka w diecie,dlatego teraz koniecznie rano te jajka wrzucam.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko