#1
Napisany 13 sierpień 2009 - 12:21

Witam, postanowilem sprzedać swoją omegę, ma już troche latek, zreszta nie bede jezdził całe zycie jednym autem.
I teraz problem, nie mam zamiaru przesiadać sie na mniejsze auto, a wiadomo omega jest dosc duza. Kwota jaka zamierzam wydac to okolo 25000-30000 zl.
Porozglądalem sie i wpadły mi w oko Chrysler 300M. Piekne auto. Duze, bogate wyposazenie ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, zakupem częsci i serwisem.
Drugie auto to peugeot 607, tez dosc duzy, podobny do omegi. Ale jest naszpikowany elektroniką która podobno lubi sie psuc. A naprawy tylko przez ASO.
Trzecim autem jest audi A6. I tutaj tez nie wiem jak sie sprawują? Moze ktoś mial w jakikolwiek sposob stycznośc z tymi autami? lub sam moze doradzi co by wybral i dlaczego a moze jakies inne propozycje? z gory dzieki
I teraz problem, nie mam zamiaru przesiadać sie na mniejsze auto, a wiadomo omega jest dosc duza. Kwota jaka zamierzam wydac to okolo 25000-30000 zl.
Porozglądalem sie i wpadły mi w oko Chrysler 300M. Piekne auto. Duze, bogate wyposazenie ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, zakupem częsci i serwisem.
Drugie auto to peugeot 607, tez dosc duzy, podobny do omegi. Ale jest naszpikowany elektroniką która podobno lubi sie psuc. A naprawy tylko przez ASO.
Trzecim autem jest audi A6. I tutaj tez nie wiem jak sie sprawują? Moze ktoś mial w jakikolwiek sposob stycznośc z tymi autami? lub sam moze doradzi co by wybral i dlaczego a moze jakies inne propozycje? z gory dzieki
Doradca KFD
Siemka, sprawdź ofertę specjalną:

Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
KLATA
| jakie ćwiczenia
,
Jakie aeroby?
| na czas wakacji
,
Jakie aeroby na spalanie?
,
Odżywki do cyklu
| pomocy jakie odzywki ?
,
Jakie suplementy kolejny cykl?
#2
Napisany 13 sierpień 2009 - 12:23

nad gadancem masz moto dzial , tam napisz a napewno ci doradza
#3
Napisany 13 sierpień 2009 - 12:28

a jak temat usunąc lub przesunąc do moto?
#4
Napisany 13 sierpień 2009 - 12:37

popros jakiegos moda , jak zobacza to sami przeniosa

#5
Napisany 13 sierpień 2009 - 13:44

http://moto.allegro.pl/item709999216_honda_accord_1_8_vtec_klima_sedan_oryginal.html
http://www.otomoto.p...how&id=C9073225
http://www.otomoto.p...how&id=C8662911
http://www.otomoto.p...how&id=C7117726
http://www.otomoto.p...how&id=C9073225
http://www.otomoto.p...how&id=C8662911
http://www.otomoto.p...how&id=C7117726
#6
Napisany 13 sierpień 2009 - 16:50

Z Twoich ogłoszen tylko honda sie wyswietliła, ale wogole sie mi nie podoba.
#7
Napisany 13 sierpień 2009 - 17:16

bo to jest tylko honda 
jezdziles v-teciem ?

jezdziles v-teciem ?
#8
Napisany 13 sierpień 2009 - 21:20

Wymienie te którymi miałem okażje się przejechać i bardzo dobrze się sprawowały.
Audi A8 biękne duże, wygodne autko.
BMW e39 też duże się wydawało, wygodne bardzo mi sie podoba.
Może coś z serii 7 też spore i ładne.
Audi A8 biękne duże, wygodne autko.
BMW e39 też duże się wydawało, wygodne bardzo mi sie podoba.
Może coś z serii 7 też spore i ładne.
#9
Napisany 13 sierpień 2009 - 22:00

zależy jakimi funduszami dysponujesz na codzienną eksploatację jaki silnik potrzebujesz
na pewno chrysler jest ciekawą opcją choć części na pewno do najtańszych nie będą należały no i paliwo to jednak amerykaniec chyba,ze wrzucisz lpg
peugeot bardzo ładne auto opinie bardzo różne na przemian chwalą i narzekają raczej bym jednak odpuścił
i najbardziej pospolite a6 właściwie chyba najlepszy wybór dla typowego zjadacza makaronu ogólnodostępne w miarę mało kłopotliwe jedyny minus to chyba brak jakiegoś większego wypasu trudno dostać fajną opcję i kradliwość duża , ale z tego co wymieniłeś to chyba najtańszy wybór w całokształcie będzie
na pewno chrysler jest ciekawą opcją choć części na pewno do najtańszych nie będą należały no i paliwo to jednak amerykaniec chyba,ze wrzucisz lpg
peugeot bardzo ładne auto opinie bardzo różne na przemian chwalą i narzekają raczej bym jednak odpuścił
i najbardziej pospolite a6 właściwie chyba najlepszy wybór dla typowego zjadacza makaronu ogólnodostępne w miarę mało kłopotliwe jedyny minus to chyba brak jakiegoś większego wypasu trudno dostać fajną opcję i kradliwość duża , ale z tego co wymieniłeś to chyba najtańszy wybór w całokształcie będzie
#10
Napisany 13 sierpień 2009 - 23:17

Jezdzilem 607 najpierw dieslem 2.2 HDI - z tempomatem i przy predkosci ok 100 km/h dalo sie wykrecic spalanie 4,5 - 4,8. 607 jest juz na rynku od 2000 roku, miala malutki litfing (listwy, halogeny, felgi). Ciągle jest bardzo ładna, ale nowa buda wisi w powietrzu! Wtedy od razu straci ta swiezosc ktorej jej jeszcze troche zostalo. Serwis, eksploatacja jak to we francuzach, czestszy niz w niemcach czy japonczykach i nie najtanszy.
607 beznyna 2.9 tiptronic - bestia, spalanie ok 17 - 20 benzyny przy ostrj jezdzie. Ale daje rade, fajnie sie jezdzi.
Bardzo dobra opcją jest Passat B5 FL (buda po face liftingu). A dokladnie silnik 1.9 TDI. Są tam różne wersje tego silnika, najlepiej poczytac na forum passata który jaki. Spalanie srednie, ok 5 - 6l / 100 km. I tu niby najnowsza buda jest juz zmieniona, to jednak B5 fl wyglada rownie swiezo, jakby inny obok B6 model samochodu z tego samego okresu. Mnie szczególnie podobaja się w wersji kombi. Do tego masz wykonczenie wysokiej jakosci, mala awaryjnosc, spalanie przy jezdzie liczonej na niskie spalanie na prawde moze zejsc w trasie do 4.5 litra.
Juz nie bede nic pisal bo passat w tej cenie jest najlepsza opcja. mozna oczywiscie sie szarpnac na A8, BMW 7, ale to bedzie baaardzo zly pomysl.
607 beznyna 2.9 tiptronic - bestia, spalanie ok 17 - 20 benzyny przy ostrj jezdzie. Ale daje rade, fajnie sie jezdzi.
Bardzo dobra opcją jest Passat B5 FL (buda po face liftingu). A dokladnie silnik 1.9 TDI. Są tam różne wersje tego silnika, najlepiej poczytac na forum passata który jaki. Spalanie srednie, ok 5 - 6l / 100 km. I tu niby najnowsza buda jest juz zmieniona, to jednak B5 fl wyglada rownie swiezo, jakby inny obok B6 model samochodu z tego samego okresu. Mnie szczególnie podobaja się w wersji kombi. Do tego masz wykonczenie wysokiej jakosci, mala awaryjnosc, spalanie przy jezdzie liczonej na niskie spalanie na prawde moze zejsc w trasie do 4.5 litra.
Juz nie bede nic pisal bo passat w tej cenie jest najlepsza opcja. mozna oczywiscie sie szarpnac na A8, BMW 7, ale to bedzie baaardzo zly pomysl.

Edytowany przez super, 13 sierpień 2009 - 23:22 .
#11
Napisany 14 sierpień 2009 - 01:21

nie sluchaj ich 
bierz hondziawe

bierz hondziawe

#12
Napisany 14 sierpień 2009 - 21:12

jak wyzej accord jest bardzo dobrym autem, miałem okazje sie o tym przekonac a v-tec

#13
Napisany 15 sierpień 2009 - 00:13

Jeśli myslisz o A6 to byle nie 2,5tdi bo sa bardzo wadliwe i wydasz na naprawy fortunę.
#14
Napisany 15 sierpień 2009 - 02:14

najbardziej sprawdzony bylby 1.9 ale nietkorym przymaly
ale i tak jestem za honda
ale i tak jestem za honda
#15
Napisany 15 sierpień 2009 - 08:50

Peugeot 607 juz w momencie kiedy wchodzil na rynek byl malo nowoczesna konstrukcja. Bardzo przecietne auto. Audi A6 w raportach DECRA zajmuje miejsce 63 co oznacza, ze awaryjnosc jest wysoka. Trzeba sie wiec liczyc z czestymi naprawami. Jesli bierzesz pod uwage honde to moze byc najlepszy wybor. Accord jest bardzo dobrym autem, wysoka jakosc wykonania, dobre silniki i niska awaryjnosc. Kupujac passata masz pewnosc, ze spotkasz na drogach setki takich samych , zazwyczaj z takimi samymi silnikami tdi 1.9... Moim zdaniem honda oferuje wyzsza jakosc i niezawodnosci i bardziej nowoczesna technologie.Chrysler nie dorownuje autom europejskim i japonskim.
Edytowany przez MT Stoke, 15 sierpień 2009 - 08:51 .
#16
Napisany 15 sierpień 2009 - 14:43

Drogie czy tanie ma być auto w eksploatacji?
#17
Napisany 15 sierpień 2009 - 21:54

Chce auta wygodnego, spalanie moze byc spore, nie jezdze nie wiadomo ile, chodzi mi o auto które będzie się wyróżniało z tlumu innych, honda accord jest ok, ale ta nowsza, a na taka mnie nie stac.
A Chrysler bardzo sie mi podoba, chodzi o wyglad.
A Chrysler bardzo sie mi podoba, chodzi o wyglad.
#18
Napisany 16 sierpień 2009 - 21:11

i na wygladzie by sie konczylo
#19
Napisany 17 sierpień 2009 - 14:30

przedostatni accord wyglada slabiutko.
passtow jest duzo to prawda, ale za juz od 2 tysi sa felgi 17" z oponami, s line np te
http://moto.allegro.pl/item708577793_s_line_19_5x112_orginalne_dunlop_zobacz_warto.html
i masz juz jedynego passka w miescie. a stary accord choc zadziej spotykany to wyglada jak milion innych sedanow przewaznie koreanskich.
1.9 TDI wydaje sie tylko przymaly (chyba ze chcesz sie scigac) bo jest wersja 131 KM i za tysiac PLN mozesz zrobic chip na ok 140 - 150 KM. Takze do dynamicznej jazdy po miscie, trasie, nadaje sie idealnie.
passtow jest duzo to prawda, ale za juz od 2 tysi sa felgi 17" z oponami, s line np te
http://moto.allegro.pl/item708577793_s_line_19_5x112_orginalne_dunlop_zobacz_warto.html
i masz juz jedynego passka w miescie. a stary accord choc zadziej spotykany to wyglada jak milion innych sedanow przewaznie koreanskich.
1.9 TDI wydaje sie tylko przymaly (chyba ze chcesz sie scigac) bo jest wersja 131 KM i za tysiac PLN mozesz zrobic chip na ok 140 - 150 KM. Takze do dynamicznej jazdy po miscie, trasie, nadaje sie idealnie.
#20
Napisany 17 sierpień 2009 - 14:32

Peugeot 607 juz w momencie kiedy wchodzil na rynek byl malo nowoczesna konstrukcja. Bardzo przecietne auto.

0 użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników