Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki trening FBW 15-10-5?

- - - - - trening

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
gemin86

gemin86

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 13 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    Z uwagi na to że mod nie przeniósł tematu mimo mojej prośby do tego działu, ponownie kieruje moje pytanie do wszystkich bardziej doświadczonych kolegów.

    Jestem w trakcie FBW a raczej końcówki bo został już tylko 4-6 tydzień z ilością powtórzeń 5, co dwa tygodnie zwiększałem obciążenie o 50% oczywiście nie zaczynałem od maximów lecz raczej od minimów, efekty tego treningu sa zdumiewające po pierwsze jest 100x bardziej wciągający niż tradycyjny split po którym zawsze u mnie występowała stagnacja teraz tego nie zauważyłem ale martwi mnie co dalej po tym planie? czy mogę kontynuować FBW 15-10-5 tyle że zaczynając przez pierwsze 2 tyg. od obciążeń z 3-4 tygodnia poprzedniego FBW i tak samo zwiększać o 50% obciążenie wraz ze zmniejszającą sie ilością powtórzeń? co radzicie....
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ..Kamil..

    ..Kamil..

      Prezes Sezonowiec

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20888 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Mod nie przeniósł, bo po prostu temat nie jest odpowiedni do tego działu. Czy uważasz się za osobę średnioozaawansowaną?

    Co do odpowiedzi na Twoje pytanie, to oczywiście jeśli czujesz że trening jest dla Ciebie odpowiedni to możesz tak zrobić, tylko dokonał bym jakichś rotacji ćwiczeń. Możesz też spróbować HST, podobny trening do tego co robiłeś teraz.
    • 0

    #3
    gemin86

    gemin86

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 13 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Mod nie przeniósł, bo po prostu temat nie jest odpowiedni do tego działu. Czy uważasz się za osobę średnioozaawansowaną?

    Co do odpowiedzi na Twoje pytanie, to oczywiście jeśli czujesz że trening jest dla Ciebie odpowiedni to możesz tak zrobić, tylko dokonał bym jakichś rotacji ćwiczeń. Możesz też spróbować HST, podobny trening do tego co robiłeś teraz.



    gdybym nie czuł się średnio zaawansowany to nie pisał bym w tym dziale początkującym bylem gdy zaczynałem pozostał bym gdybym odpuścił po miesiącu, dwóch ale regularnie trenuje od ponad roku wiec nie czuje sie początkującym chociaż miarodajność bycia świeżakiem a zaawansowanym zależy od punktu widzenia tak jak z gustami się nie dyskutuje.

    Dzięki za odpowiedz. może ktoś jeszcze coś od siebie dorzuci na temat kontynuacji FBW. W następnym cyklu zamierzam zmienić część ćwiczeń żeby nie przyzwyczajać się.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko