Jump to content

Photo

Jaki SUV do 30-35 tys.?

- - - - -

  • Please log in to reply

#21
grzesiek332

grzesiek332

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 132 posts
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zawiercie
    • Staż [mies.]: xxx
    Jakbym miał wywalać kase na X5 to wolałbym Sorento executive. Fajne autko.

    http://allegro.pl/kia-sorento-06r-4x4-2-5crdi-ks-serwisowa-oplacona-i1434757716.html

    Edited by grzesiek332, 04 February 2011 - 13:52 PM.

    • 0

    #22
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 posts
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12

    Jakbym miał wywalać kase na X5 to wolałbym Sorento executive. Fajne autko.

    http://allegro.pl/kia-sorento-06r-4x4-2-5crdi-ks-serwisowa-oplacona-i1434757716.html


    Ładna ale wiadomo... Klasa nie ta w porównaniu do X5.
    • 0

    #23
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 686 posts
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 46
    Ale o ile Kia moze byc w dobrym stanie , to X5 za ta kase nie bedzie w stanie nawet do zaakceptowania. Lepsza sprawna Kia, niz BMW na wykonczeniu.
    • 0

    #24
    Jovis

    Jovis

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 499 posts
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    BMW to BMW, ale jednak trzeba trochę na nie wydać. Kia jest fajna, chociaż ja na Twoim miejscu wolałbym CRV, jest dla mnie zgrabniejsza, ale ta kia, z paru postów wyżej jest naprawdę ładna.
    • 0

    #25
    piciu1991

    piciu1991

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 288 posts
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieleń
    • Staż [mies.]: 20
    No cały czas sie zastanawiam. Mętlik w głowie. Jak bym miał jednego do wyboru to by nie bylo problemu. A tu jednak jest w czym przebierac. Juz nawet powaznie nad osobowka sie zastanawialismy... tylko ze SUV to jednak ma dla mnie to cos w sobie xd
    • 0

    #26
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 posts
    • Płeć:b/d
    Obawiam się, ze koszty utrzymania autka z "takim czymś" będą stanowiły spory procent jego wartości. Mówię tu o X5, X3, ML
    Ja wziąłbym jakiegoś japończyka
    • 0

    #27
    piciu1991

    piciu1991

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 288 posts
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieleń
    • Staż [mies.]: 20
    Od ostatniej wizyty tutaj troche sie zminilo. Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj. CO byscie radzili w tym samym przedziale cenowym czyli 30-40 tys z osobowek. Sam myslalem nad nowa Meganka, Laguna lub Alfa Romeo 159.
    • 0

    #28
    ..Kamil..

    ..Kamil..

      Prezes Sezonowiec

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20887 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    c klasa, a4, accord ;)
    • 0

    #29
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 posts
    • Płeć:b/d
    e46, e39, Mazda 6, s60
    • 0

    #30
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 posts
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12

    e46, e39, Mazda 6, s60


    Odpuściłbym sobie te BMW w tej cenie. Lepiej szukać czegoś nowszego, za 40-45 może się uda A4 b7.
    Co do Laguny to być może bedę miał II FL 2005-06 ale szczerze trochę się jej boję.
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko