Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki plan treningowy dla mnie?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
soon2

soon2

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
witam, jestem dziewczyną, mam 18 lat, 160 wzrostu i 50 kg (drobnica straszna hehe). zaczęłam chodzić na siłkę miesiąc temu, ogólnie maszeruję na bieżni przynajmniej 40 minut, czasami na zmianę z bieganiem, rowerek itd, ćwiczę również na maszynach przywodziciele i odwodziciele ud, ogólnie ćwiczenia na łydki, ramiona itd - taki misz masz. ale chciałabym jakoś ogarnąć plan treningowy,

moim głównym celem jest spalenie tłuszczu z pośladków i ud, wymodelowanie ich
palenie [niewielkiego, ale jednak] tluszczyku z ramion [wewn. strona]
wymodelowanie całej sylwetki

z góry dziękuję za rady :)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
lMAGO

lMAGO

    Zbanowany

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 27446 postów
  • Wiek: 15
    • Płeć:b/d
    • Miasto:Koziegłowy
    Aero+dieta+plan fbw z podwieszonych
    • 0

    #3
    Kutti

    Kutti

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 360 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Konin/Poznań
    • Staż [mies.]: 40
    Nie da sie miejscowo spalic tluszczu. Organizm sam sobie wybiera, wiec musisz cwiczyc i trzymac dietke. Tak jak kolega wyzej polecil na poczatek aeroby+dieta low carb+fbw i wytrwalosci :)
    Ale jezeli jestes drobnica to na razie nie polecalbym palenia jakiegos tam malego tluszczyku, tylko wszedl na diete z dodatnim bilansem kalorycznym i nabral troche miesni i ujedrnienia. Twoja sylwetka dopiero wtedy stanie sie "pelniejsza", a po tym mozna redukowac :)
    Powodzenia! :-)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko