Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki plan ćwiczeń?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
swiesu

swiesu

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 235 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2 lata
    Witam
    Bardzo proszę o ocenę rozmiarów moich poszczególnych partii mięśniowych na podstawie danych z profilu. Chciałbym wiedzieć czy mam pracować na jakimiś proporcjami , bądź skupić się na jakiejś partii mięśniowej, bo że rozmiary marne to wiem :)

    Zauważyłem, że mój lewy bark jest mniejszy od prawego. jak mógłbym wyrównać ich rozmiary ?

    Chciałbym wziąć się za regularny trening, myślę o wykonywaniu abs 2 na brzuch, i tu moje pytanie: jeśli bez większych problemów robię poziom 3 to muszę go zaczynać od początku czy robić od 4 poziomu? Nie chcę a6w, bo bym się chyba zanudził :)

    Mam możliwość ćwiczenia na w miarę dobrze wyposażonej siłowni (ławka płaska, skośna, wyciąg górny, dolny, hantle modlitewnik, drążek) raz w tygodniu i tu moje główne pytanie jaki plan treningowy polecilibyście mi (najlepiej z rozpiską serii i powtórzeń). Myślę o ćwiczeniu na masę lub na siłę (ważę 60 kg), bez odżywek, priorytet - klatka.

    Ogólne informacje o o mnie :
    wiek 17 lat
    wzrost 173 cm
    waga 60 kg
    wymiary w profilu
    staż od ponad roku robię okazyjnie rowojówkę

    Jak by trzeba było dodatkowe informacje to piszcie jakie
    Z góry dzięki za pomoc
    pozdrawiam

    Edytowany przez swiesu, 31 październik 2010 - 15:23 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Miodzik

    Miodzik

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 56 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubcz
    • Staż [mies.]: 27
    Ciężko coś powiedzieć o sylwetce tylko na podstawie wymiarów ale z tego co u ciebie w profilu widać to powinieneś trenować na masę. Dysproporcją barków się nie przejmuj bo jak będziesz ćwiczył dobrą techniką to z czasem się to wyrówna. Z tego co zrozumiałem to masz dostęp do siłki 1 dzień w tygodniu tylko? Bo jeśli tak to to raczej za mało żeby myśleć o jakimś efektywnym treningu %-)
    Zobacz na podwieszone plany treningowe na początek jakieś FBW albo split, poczytaj.
    • 0

    #3
    JigSaw10

    JigSaw10

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 119 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sosnowiec
    • Staż [mies.]: 48+
    Na początek napewno FBW http://www.kfd.pl/fu...-fbw-49877.html
    FBW jest najlepszym treningiem dla początkującego. Ale jeden dzień w tygodniu na siłowni to za mało, tak jak napisał Miodzik.
    A tutaj masz przykładowe rozpiski treningów:
    http://www.kfd.pl/pr...ol-2-57418.html
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko