
Jaki pierwszy motor? -125cc do 5 tys. zł
Rozpoczęte przez
uzytkownik_499499
, cze 26 2010 12:21 (
16 odpowiedzi na ten temat
)
#1
Napisany 26 czerwiec 2010 - 12:21

Co myślicie jaki 1 motor bylby dobry? Mam 5000, ma być szybkie ale też niezadowne. CBR/NSR?
#2
Napisany 26 czerwiec 2010 - 18:37

z tego co podałeś to cbr by była najlepsza tylko że troche mała jest. Może obczaj GS 500 pojemnośc większa ale to nie jest warjat lecz spokojna maszynka, łatwo sie nią manewruje.
#3
Napisany 27 czerwiec 2010 - 13:10

To podejdź do jakiegoś komisu, sklepu przecież można na sprzęcie usiąść, przejechać się. Każdemu pasuje inaczej. Dla mnie cbr 125 jest na wysokość ok tylko że jest strasznie wąska, a wole motory duże.
Edytowany przez Marioxx, 27 czerwiec 2010 - 13:11 .
#4
Napisany 27 czerwiec 2010 - 13:12

ja jeździłem na NSR 125 i aprilli rs 125 i aprilla lepiej cisła 
choć nsr lepiej wygląda.

choć nsr lepiej wygląda.
#5
Napisany 27 czerwiec 2010 - 18:10

O RS i NSR raczej nie myśl. Może i wygląda całkiem nieźle ale w końcu to 2t ;( Jesli zdecydowałbyś się na cos w sportowym stylu to obadaj Yamaszkę R125
A z tych co podałeś to zdecydowanie Varadero. Największa gabarytowo ze 125 na polskim rynku. No in silnik V2, piekny dzwiek i ładnie ciągnie już od niskiego zakresu obrotów.
Tylko pomyśl po co pchać się w 125? Bierz GS 500, Kawasaki GPZ a najlepiej to Hondę CB500(przynajmniej to jakoś wygląda:)
A z tych co podałeś to zdecydowanie Varadero. Największa gabarytowo ze 125 na polskim rynku. No in silnik V2, piekny dzwiek i ładnie ciągnie już od niskiego zakresu obrotów.
Tylko pomyśl po co pchać się w 125? Bierz GS 500, Kawasaki GPZ a najlepiej to Hondę CB500(przynajmniej to jakoś wygląda:)
#6
Napisany 27 czerwiec 2010 - 20:19

cb500 - super moto dzwiek , przyspieszenie, jakbym mial tyle kasy to bym kupil wlasnie taki motor
#7
Napisany 28 czerwiec 2010 - 15:13

Na CBR-ce wiekszy facet wygląda jak koszykarz na minibike'u;)
4t:
-niższa moc
-niższe spalanie
-niższa awaryjność
-o niebo ładniejszy dźwiek silnika
=niższe koszty eksploatacji
A ja ponawiam: Dwie najlepsze propozycje ze 125
Yamaha R125
http://moto.allegro.pl/item1089988298_honda_xl_125_varadero_2001_wydech_basowy.html
4t:
-niższa moc
-niższe spalanie
-niższa awaryjność
-o niebo ładniejszy dźwiek silnika
=niższe koszty eksploatacji
A ja ponawiam: Dwie najlepsze propozycje ze 125
Yamaha R125
http://moto.allegro.pl/item1089988298_honda_xl_125_varadero_2001_wydech_basowy.html
#8
Napisany 01 lipiec 2010 - 14:41

A ja powiem krótko Cagiva mito, przy tym wzroście będzie odpowiednia i zasuwa jak się należy!
#9
Napisany 01 lipiec 2010 - 19:33

A przy tym pali jak smok, jest o wiele bardziej awaryjna niż inne 125-tki. Niewiele części jest dostępnych "od ręki"...
#10
Napisany 02 lipiec 2010 - 10:30

a może Kawasaki Ninja EX 250 F ?
Duża różnica prędkości jest między 125 a 250cc?
---------------
szczerze mówiąc nadal skłaniam się ku CBR125
na wtorek umówiłem się na oglądanie, mam nadzieję że nie będzie aż taka malutka
Duża różnica prędkości jest między 125 a 250cc?
---------------
szczerze mówiąc nadal skłaniam się ku CBR125

#11
Napisany 02 lipiec 2010 - 11:40

roznica jest troche , ja i takbym bral 500tke sam czekam do 18stki
ale juz 250 lepsze jak to 125 a cbr to pasuje chlopakom po 1,7m wzrostu!!pozdro !
ps: przeciez nikt ci nie karze odrazu na 500tke latac na full ,tez mozna spokojnie jezdzic pouczyc sie itp
np moj kuzyn zaczynal od 600tki yamaha r6 - jezdzi juz 2lata i zadnego wypadku nie mial , a przycisnac nia lubi
zreszta przejedz sie na 500tce i na 125 i porownaj glos silnika :D to jest to!

ps: przeciez nikt ci nie karze odrazu na 500tke latac na full ,tez mozna spokojnie jezdzic pouczyc sie itp
np moj kuzyn zaczynal od 600tki yamaha r6 - jezdzi juz 2lata i zadnego wypadku nie mial , a przycisnac nia lubi

zreszta przejedz sie na 500tce i na 125 i porownaj glos silnika :D to jest to!
Edytowany przez claris94, 02 lipiec 2010 - 11:51 .
#12
Napisany 02 lipiec 2010 - 11:45

Duża różnica jesta może Kawasaki Ninja EX 250 F ?
Duża różnica prędkości jest między 125 a 250cc?
---------------
szczerze mówiąc nadal skłaniam się ku CBR125na wtorek umówiłem się na oglądanie, mam nadzieję że nie będzie aż taka malutka

#13
Napisany 02 lipiec 2010 - 13:09

No i co z tego że kupi duży motor na prostej będzie cisnoł a zakręty będzie wchodził z piędkością 40 km/h. Na prostej każdy potrafi szybko jechać. Łatwo się mówi kupić 600 i jeździć ostrożnie. Przypadkowe przekręcenie mocniej manetki równa się szlif przez nieuwagę. Kupić lżejszy i zwinniejszy motor i nauczyć się konkretnie manewrować. Nie miałem okazji jeździć ta kawą co podaliście ale słyszałem że nie są one za zwinne, silnik by był ok bo one mają jak dobrze kojarzę 60 koni. Ja zaczynałem od małych i tak zaliczyłem szlifa poprzez nieuwage na zakręcie zagapiłem sie na dziewczynę
przychamowałem i koło już uciekło a że to stare gpz maszynka ciężka i uciekła.
Teraz czekam aż prawko zrobię miałem robić ale kasę przepiłem

Teraz czekam aż prawko zrobię miałem robić ale kasę przepiłem

A ile to zęby 125 miła ładny dzwięk. Tylko nie 2T.zreszta przejedz sie na 500tce i na 125 i porownaj glos silnika :D to jest to!
Edytowany przez Marioxx, 02 lipiec 2010 - 13:10 .
#14
Napisany 02 lipiec 2010 - 14:51

Na początku pisałeś o CBR, teraz o trzy razy mocniejszej Kawie. Zdecyduj sie chłopie!
Na R6 to się można wiele nauczyć ;P Królem prostej może byc każdy, tylko fajne musi być uczucie jak Cie ktos w winklach na NSR czy RS objeźdźa xD
Na R6 to się można wiele nauczyć ;P Królem prostej może byc każdy, tylko fajne musi być uczucie jak Cie ktos w winklach na NSR czy RS objeźdźa xD
Edytowany przez MichalK, 02 lipiec 2010 - 14:54 .
#15
Napisany 08 lipiec 2010 - 14:41

Może autor jeszcze zagląda. Zapomniałem całkiem o tym motorku swego czasu pożyczyłem go od koleżanki i był to cudowny motorek. A jest nim suzuki rg 125. Spora moc + piekny wygląd+ mała awaryjność czyni ten motorek perełką. I raz miałem przyjemność przejechać się suzuki rg 250. 70 koni + lekka rama robi z tego motorku przecinaczek. Takie moje dwa typy i co ważne można te motorki tanio wyrwać, lecz rzadko są spotykane, szkoda.
#16
Napisany 08 lipiec 2010 - 19:21

Tak, RG to 2t
Jesli r125 i varadero odpadają to z 4t zostaje praktycznie tylko cbr
Ewentualnie Hyosung
Może i Made in China, ale silnik od suzuki, 125ccm, V2, to jest dopiero dźwięk
http://moto.allegro.pl/item1110483379_hyosung_gt_125_igla.html
Jest też Gilera DNA, ale ma bezstopniowa skrzynię
Jesli r125 i varadero odpadają to z 4t zostaje praktycznie tylko cbr
Ewentualnie Hyosung

http://moto.allegro.pl/item1110483379_hyosung_gt_125_igla.html
Jest też Gilera DNA, ale ma bezstopniowa skrzynię
#17
Napisany 14 lipiec 2010 - 22:40

Ja bym sobie darował 125 na start, więcej się dławi niż jedzie, a przy twoim wzroście bd wyglądał śmiesznie.
cb 500, gs 500, er5, gpz 500, xj 600 < coś z tego bym wybierał, w zależności która Ci się bardziej podoba, bo wszystkie są porównywalne.
cb 500, gs 500, er5, gpz 500, xj 600 < coś z tego bym wybierał, w zależności która Ci się bardziej podoba, bo wszystkie są porównywalne.