Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki dostosować trening do danej sytuacji?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ferox

Ferox

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    Witam!
    Mam 23 lata. Waga 90 kg. Wzrost 1820 mm.
    Chciałbym się was koledzy\koleżanki poradzić jak w mojej sytuacji dostosować swój trening.

    Otóż, Pracuje fizycznie w elektrociepłowni jako monter (zazwyczaj na kotłach w temp. 60-70C przez 7-8h dziennie) więc wychodzę zmęczony i mokry jak bóbr. Wypijam 2-3 butelki wody w trakcie pracy. Po robocie i obiedzie(godz ok. 15)robię 1h przerwę i idę biegać(robię 4km dobrym tempem)po czym w domu robię brzuszki, pompki, przysiady itp. Całość zajmuje mi ok 45 minut.
    Trening zacząłem 4 tygodnie temu (ćwiczenia wykonuje codziennie przez 5 dni, sob i niedz są na regeneracje) i z 95kg zeszedłem na niecałe 90 (na wadze jest zazwyczaj 89,8 teraz.) I doszło o kuriozalnej sytuacji iż od paru dni waga nie chce iść dalej w dół. Nieważne czy trenuje więcej czy tak samo, co więcej zauważyłem mały spadek siły w ramionach choć może to być po prostu z przemęczenia.
    Z swojego jadłospisu wywaliłem wszystkie słodycze, większość węglowodanów(ziemniaki, makarony, ryże) zostawiając tylko chleb pełnoziarnisty i kasze. Mięso głównie gotowanie na parze lub kurczak z rożna.(bez dodatków) i pełno owoców. Po treningu staram się zjeść ser biały i 1-2 banany.

    Czy powinienem zmniejszyć częstotliwość treningów? Mam możliwość zamiany biegu na np. 2x basen pytanie czy to tak samo wydajnie jak samo bieganie. Kole zaproponował mi abym zainteresował się odżywka białkową by przyśpieszyć metabolizm ale czy warto?

    Pozdro!
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    sniku

    sniku

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 207 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 40+

    Trening zacząłem 4 tygodnie temu (ćwiczenia wykonuje codziennie przez 5 dni, sob i niedz są na regeneracje) i z 95kg zeszedłem na niecałe 90 (na wadze jest zazwyczaj 89,8 teraz.) I doszło o kuriozalnej sytuacji iż od paru dni waga nie chce iść dalej w dół. Nieważne czy trenuje więcej czy tak samo, co więcej zauważyłem mały spadek siły w ramionach choć może to być po prostu z przemęczenia.


    5kg w miesiąc to i tak bardzo dużo, poza tym nie waż się codziennie, patrz na wyniki po np. 3 miesiącach regularnych treningów. Pomyśl nad wydłużeniem biegów, zmniejszeniem węglowodanów w diecie lub pomyśl o interwałach ( odradzane początkującym ). Pomyśl nad dodaniem treningów siłowych.
    • 0

    #3
    BornToFight

    BornToFight

      Struś Pędziwiatr

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8975 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:najstarsze
    • Staż [mies.]: 28
    wyrzucenie pewnych składników nie załatwia sprawy, dobrze jest mieć porządną dietę, zajrzyj do podwieszonych działu dieta np. Low Carb

    mogło być tak, że na początku odrzucenie pewnych produktów przynosiło zmiany, teraz trzeba już lepiej zbilansowanego odżywiania

    4 km szybkim tempem to też nie jedno, najlepsze rozwiązanie, poczytaj w podwieszonych tutaj w dziale fitness temat o bieganiu, dowiesz się o czasie bieganie, tętnie
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko