Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki Antyestrogen Do Tego Cyklu ?

- - - - - jaki antyestrogen tego cyklu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Inspira

Inspira

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 168 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Las Vegas
    • Staż [mies.]: 8
    Jaki ANTYESTROGEN do tego cyklu ?

    Sustanon 250 / 500 mg na tydzień / 40 shotów

    Deka / 200 mg na tydzień / 10 shotów

    Jaki ANTYESTROGEN do tego cyklu ?
    • 0

    #2
    seagate2

    seagate2

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 400 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    • Staż [mies.]: 1000
    piałes o tym w poprzednim temacie <_<
    • 0

    #3
    Inspira

    Inspira

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 168 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Las Vegas
    • Staż [mies.]: 8
    napisałem że chce wziąść nolve ale jeden gość napisał że ona nic nie pomoże przy dece , i to mnie zacikawiło

    Myśle o tamoxifen , ale nie wiem jak bym to miał dawkować.
    • 0

    #4
    pan włodzimierz

    pan włodzimierz

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 618 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gostyń
    • Staż [mies.]: >120
    Witam
    nolvadex=tamoxifen możesz brać 10mg ed od początku cyklu
    wit b6 300-400 mg ed
    • 0

    #5
    seagate2

    seagate2

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 400 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    • Staż [mies.]: 1000
    przy tych dawkach jak wezmiesz samą wit b6 tez bedzie dobrze :w00t:
    • 0

    #6
    Inspira

    Inspira

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 168 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Las Vegas
    • Staż [mies.]: 8
    300-400 mg wit B6 - z kąd tyle jej dostarczacie ? np w centrum jest jej tylko 2 mg
    • 0

    #7
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 14
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    nie kupujesz kompleksu witamin tylko sama witamine b6, w centrum w zasadzie g... jest, srodek dla emerytow
    • 0

    #8
    dodek

    dodek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 39 postów
  • Wiek: 36
    sorki ze sie wtracam
    a do deki z prolo tez zarzucic b6?
    jesli tak to czy taka sama dawka jak wyzej i czy mozecie podac w jakich granicach cenowych ona sie miesci
    tak okolo...
    • 0

    #9
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 14
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu

    sorki ze sie wtracam
    a do deki z prolo tez zarzucic b6?
    jesli tak to czy taka sama dawka jak wyzej i czy mozecie podac w jakich granicach cenowych ona sie miesci
    tak okolo...


    1. tak
    2. idz do apteki to ci powiedza tak okolo, nie jest drogo
    • 0

    #10
    dodek

    dodek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 39 postów
  • Wiek: 36
    spoko dzieki irko
    mozesz mi jeszcze napisac kiedy na cyklu lepiej bialko szamac?
    po treningu czy na noc zeby nie bylo katabolizmu
    bo gainera musle przed treningiem
    • 0

    #11
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 14
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    ty sobie diete uloz to nie bedzie takich pytan :rolleyes:
    • 0

    #12
    belial...

    belial...

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPip
    • 1683 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z cipki.
    • Staż [mies.]: up
    ...zaraz po trenningu carbo,nastepnie po 30/45min bialko(najlepiej serwatkowe),i przed snem rownierz.
    • 0

    #13
    Adrian adw

    Adrian adw

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 511 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice i okolice
    • Staż [mies.]: troche
    bromergon-inhibitor prolaktyny(deka)
    arimidex-inhibitor aromatazy(testosteron)



    to kombo jest najlepsze ale czy cie na nie stac????

    sam sobie odpowiedz czy walisz 1 cykl ale konkrtny czy 2 ale ch.u.j.ow.e

    Ja nie twierdze ze nolva i b6 sa c.hu.j.a warte ale to jest moje zdanie i tyle
    zrobisz jak uwazasz


    pozdro
    • 0

    #14
    dodek

    dodek

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 39 postów
  • Wiek: 36
    no no irko nie warium <_<
    diete mam a bialkiem i gainerem sobie pomagam :)

    Adrian a jesli to do mnie to hmm czy mnie stac..
    ja juz mam wszystko co potrzebne
    teraz tylko takie dociagniecia witaminki itd
    • 0

    #15
    Adrian adw

    Adrian adw

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 511 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice i okolice
    • Staż [mies.]: troche
    TO PO CO PYTASZ W JAKICH GRANICACH VIT,B6 SIE MIESCI(PRZECIEZ TO SA GROSZE A PODOBNOOO hMMMMMM
    • 0

    #16
    Inspira

    Inspira

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 168 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Las Vegas
    • Staż [mies.]: 8
    bromergon - ile to kosztuje tak około /drogie / tanie / średnia cena ? odp

    PS. "Bromergon - Preparat chamuje produkcję hormonu wzrostu" - to nic nie przeszkadza ?

    Edytowany przez Inspira, 01 marzec 2007 - 21:52 .

    • 0

    #17
    Adrian adw

    Adrian adw

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 511 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice i okolice
    • Staż [mies.]: troche
    bromo w aptece okolo 3-4 zl
    a po 2 nie chamuje tylko wyruwnuje jak jest za malo podwyzsza jak za duzo obniza
    • 0

    #18
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r
    tak poza tematem bromergon mozna kupic bez recepty????????????????dzieki pozdro <_<
    • 0

    #19
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    nie <_<
    • 0

    #20
    Adrian adw

    Adrian adw

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 511 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice i okolice
    • Staż [mies.]: troche
    j.w

    chyba ze wlecisz do apteki ze lzami w oczach i powiesz ze dziadka telepie jak cholera a bromergon sie skonczyl
    a lewodopa sie skonczyla

    jesli wiesz o czym mowie bromo jest uzywane w parkinsonie
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko