Skocz do zawartości

Zdjęcie

jaka róznica?

- - - - - jaka roznica

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
U.ser

U.ser

    aesthetic

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4543 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Centrum

omnadren to najgorsze co moze byc...........lepszy jest tesc sa widoczne mniejsze spadki...........

heh takich ludzi lubię. tekst dnia jak i nie roku :devil: napewno w pierwszej 10tce



Naucz sie pisac posty bo sa nieczytelne....cudze slowa podajemy jako cytat
  • 0

#42
MARCUS

MARCUS

    Łowca

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4492 postów
  • Wiek: 45
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Anabolic-City
    • Staż [mies.]: 12lat
    Wojtas mozesz brac testosteroy do jednego worka i zgadzam sie jesli chodzii o srodki zawierajace estry ale Agovirin to zupelnie inna bajka chocby dlatego ze estra nie posiada.
    Opine sa podzielone.Jedni uwazaja ze to zwykly tesc a ja uwazam ze srodek niedoceniany.Fakt taki ze przy prawidlowej diecie blyskawicznie zmieni kazda sylwetke na plus.Problem taki ze pozniej trudno mase utrzymac no i te iniekcje.Nie dosc ze pasuje kluc sie codziennie to jeszcze te zatory -:)
    • 0

    #43
    flinstone

    flinstone

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1880 postów
  • Wiek: 45
    • Staż [mies.]: 48
    ja sie zgodze ze test to test tylko ze kazdy estr ma inne skutki uboczne.

    przyklad NPP i Deca oba nandrolony a rozne skutki
    • 0

    #44
    Wojta$

    Wojta$

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2555 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Marcus , domyslam sie ze to inna bajka wiec nie bralem pod uwage , bo pisalbym herezje .

    Co do dzialania to nie wiem, ale pamietam ze brales , czytalem niegdys twoj topic .

    Nie powiem, bo srogo ;-)
    • 0

    #45
    w-pogoni-za..

    w-pogoni-za..

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1777 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    dzieki za takie zainteresowanie tematem za odpowiedz i za wyciagniete wnioski . .. pozdro
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko