Skocz do zawartości

Zdjęcie

jaka najlepsza kreatyna po cyklu??

- - - - - kreatyna apteka kreatyna vitalmax jak brac

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pete88

pete88

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 414 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Anglia
    • Staż [mies.]: 36
    siemka jaka bedzie najlepsza kreatyna po cyklu?? i jak by wygladala sprawa z nawadnianiem organizmu w jakich dawkach i przez ile dni by to szlo:) a i jakas sprawdzona firme bym mogl prosic...

    2. jakas rowniez dobra odzywke weglowodanowa z weglami izolowanymi... jak wyzej nazwe sprawdzonej:)

    3.bialeczko o przedluzonym wchlanianiu:) jak wyzej nazwe sprawdzonego juz produktu poprosze:)

    dziekowka za wszystko pozdro:)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    `Adrian

    `Adrian

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1756 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    1. Mono Ultimate/Universal
    2. Vitargo
    3. Matrix Syntrax
    • 0

    #3
    pete88

    pete88

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 414 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Anglia
    • Staż [mies.]: 36

    1. Mono Ultimate/Universal


    jak wyglada sprawa z nawadnianiem organizmu??pozdro
    • 0

    #4
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Jaki konkretnie to bylo cykl?
    Niewiadomo, czy warto nasycac duzymi dawkami kreatyny na "przemeczone" bebechy, jak jest ok mozesz zrobic "uniwersalne" ladowanie, chociaz to juz sprawa indywidualna, rozne sa na ten temat opinie... :-D
    • 0

    #5
    pete88

    pete88

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 414 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Anglia
    • Staż [mies.]: 36

    Jaki konkretnie to bylo cykl?
    Niewiadomo, czy warto nasycac duzymi dawkami kreatyny na "przemeczone" bebechy, jak jest ok mozesz zrobic "uniwersalne" ladowanie, chociaz to juz sprawa indywidualna, rozne sa na ten temat opinie... %)



    JEST NAPISANY POD CALYM TEKSTEM:)
    • 0

    #6
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat

    JEST NAPISANY POD CALYM TEKSTEM:)

    Nie widzialem, bo mam klasyczna skorke ;) .
    • 0

    #7
    pete88

    pete88

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 414 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Anglia
    • Staż [mies.]: 36

    Nie widzialem, bo mam klasyczna skorke ;) .



    test.prop 100 mg 1-8 eod
    tren acetate 75 mg 1-7 eod
    wino 2-8 oral 30mg ed
    • 0

    #8
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Dosc mocne srodki/cykl, ale jak zdrowie ok wg. mnie mozesz nasycac %) .
    • 0

    #9
    minikox

    minikox

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3464 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2
    ja bym bral stacka, np. green magnitude/anabolic switch

    ps slabe wyniki w profilu jak na takie cykle saa
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko