Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaka Kreatyna?

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Pwer

Pwer

    KFD Gold

  • KFD pro
  • Pip
  • 28 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12+ sw

    Witam. Tak wyszło, że mój pierwszy cykl był na cm3, co do efektów nie mogę narzekać, ale mogłoby być lepiej hehe. Mianowicie mam taki problem co byście mi polecili na 2 kontakt z kreatyna, jak myślicie co będzie najodpowiedniejsze?

    Myślałem nad:

    1) samo mono

    2) mono + cm3

    3)cm3 + ?  - tutaj właśnie nie wiem co dodać hehe;)


    Do tego myślałem nad -

    - gainerem - ten kiedyś miałem i nie narzekalem moze coś innego polecicie?

     http://sklep.kfd.pl/...8kg-p-2024.html

    - carbo - http://sklep.kfd.pl/...-kg-p-1909.html

    - witaminki- http://sklep.kfd.pl/...kaps-p-558.html - też może jakieś inne polecicie:)

    - no i myślałem nad BCCA tutaj już licze na wasze propozycje :).


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Chodyn

    Chodyn

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2206 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Skoro cm3 było na pierwszym cyklu to myślę, że będzie dobrze jak wrzucisz:

    http://sklep.kfd.pl/...00g-p-3110.html + http://sklep.kfd.pl/...00g-p-2072.html

    Attacker zamień na Shocker:

    http://sklep.kfd.pl/...00g-p-2199.html

    Reszta ok.


    • 0

    #3
    Bobson34

    Bobson34

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 401 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Siemanko, jeśli chodzi o gainery polecam MAGNUM 8000 dobry gainer, bądź Mutant Massa. ;) A teraz kreatynke aktualnie jem mono FA Xtreme Creatine 500g, jestem praktycznie w połowie i jestem zadowolony. Polecam również UNIVERSAL CREATINE 500g. Pozdrawiam. ;)


    • 0

    #4
    wasyl667

    wasyl667

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 23 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    co do kreatyny Universal to tez polecam ;) a co do bcaa to zobacz to http://sklep.kfd.pl/...-500g-p-14.html


    • 0

    #5
    Entrenador

    Entrenador

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1693 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Witam. Tak wyszło, że mój pierwszy cykl był na cm3, co do efektów nie mogę narzekać, ale mogłoby być lepiej hehe. Mianowicie mam taki problem co byście mi polecili na 2 kontakt z kreatyna, jak myślicie co będzie najodpowiedniejsze?

    Myślałem nad:

    1) samo mono

    2) mono + cm3

    3)cm3 + ?  - tutaj właśnie nie wiem co dodać hehe;)


    Do tego myślałem nad -

    - gainerem - ten kiedyś miałem i nie narzekalem moze coś innego polecicie?

     http://sklep.kfd.pl/...8kg-p-2024.html

    - carbo - http://sklep.kfd.pl/...-kg-p-1909.html

    - witaminki- http://sklep.kfd.pl/...kaps-p-558.html - też może jakieś inne polecicie:)

    - no i myślałem nad BCCA tutaj już licze na wasze propozycje :).

     

    Postawił bym na monohydrat solo : http://sklep.kfd.pl/...500g-p-356.html

    Gainer dobrej jakości ewentualnie druga opcja też z UNS'a  bez kreatyny to Schocker.

    Witaminy ok.

    Carbo bym odpuścił po co dawać jeszcze węgle proste skoro masz gainera.

    Jeżeli to masa to BCAA bym odpuścił. 


    • 0

    #6
    Chodyn

    Chodyn

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2206 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Siemanko, jeśli chodzi o gainery polecam MAGNUM 8000 dobry gainer, bądź Mutant Massa. ;) A teraz kreatynke aktualnie jem mono FA Xtreme Creatine 500g, jestem praktycznie w połowie i jestem zadowolony. Polecam również UNIVERSAL CREATINE 500g. Pozdrawiam. ;)

    Porównanie Magnum'a i Mutant Mass'a to niebo, a ziemia. Magnum słaba opcja.


    Edytowany przez Chodyn, 05 luty 2013 - 22:05 .

    • 0

    #7
    Pwer

    Pwer

      KFD Gold

    • KFD pro
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12+ sw

    Czyli coś tego typu też będzie dobre ? Mono z tego co mi wiadomo w większości to to samo także nie ma dużej różnicy pod względem jakości, a ceną?

    http://sklep.kfd.pl/...50g-p-2812.htmlhttp://sklep.kfd.pl/...50g-p-1944.html ?

    Jeszcze jakbyście mi napisali jak to dawkować byłoby pięknie :).

    Dnt - Rano 5g mono - na przemian z cm3

    DT- Rano 5g mono po treningu 5g cm3?

    Coś takiego?


    • 0

    #8
    Chodyn

    Chodyn

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2206 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Np. tak:

    5g tcm rano, 5g mono po treningu, w dnt 5g mono rano

    Połączenie jest ok.


    • 0

    #9
    Pwer

    Pwer

      KFD Gold

    • KFD pro
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12+ sw

    Chociaż jednak zrobię teraz cykl na samym mono. Na 3 wezmę mono + cm3 będzie jak znalazł :).

    http://sklep.kfd.pl/...500-p-2413.html - ta kretka powinna zdać egzamin?

     

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi ;)


    • 0

    #10
    Entrenador

    Entrenador

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1693 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Będzie ok ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko