Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaka dieta?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Quam

Quam

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 19 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Irlandia
    • Staż [mies.]: 1
    Witam,
    Otóż czytałem kilka postów na forum i się zagubiłem, ponieważ jest tyle diet najlepsze to CKD oraz LC, lecz mój staż na siłowni jest znikomy kiedyś dużo sportów w gimnazjum ( 2 wfy dziennie pływanie w basenie czasami aeroby), lecz, gdy przeniosłem się do Irlandii, gdzie pada cały czas deszcz siedziałem przed kompem mucąc w cs'a i sie roztyłem, lecz koniec z tym pora ruszyć dupę i schudnąć jestem zmotywowany i gotowy do działania, więc proszę was ludzi z większym doświadczeniem i wiedzą o pomoc, bo chyba od tego jest takie forum .

    Info:
    Wiek : 17 lat
    Wzrost : 195
    Waga: 102.5 a raz się zdziwiłem bo po porannych aerobach miałem 101.8 ( na dzień dzisiejszy tj. 17.1.11)
    Obwód klatki piersiowej w [cm]: 106.5
    Obwód w pasie w [cm]: 106
    Obwód przedramienia w [cm]: 31.5
    Obwód uda w [cm]: 73

    Trening:
    Na razie nie posiadam siłowego bo mam strasznie ograniczony dostęp do siłowni lecz robię pompki przysiady i brzuszki oraz a6w.
    Dzień w dzień Aeroby zazwyczaj biegam po 50 min po szkole lecz jako że mam mature to będe biegać 30 min o 7 rano przed śniadaniem.

    Suple:
    Guarana 1200mg
    Fat Metabolizer
    - Tutaj nachodzi się pytanie mam świeżo kupiony produkt Trec'a Thermo Fat Burner i się zastanawiam czy lepiej jego zamienić na 2 wyżej wymieniony produkty.

    Dieta:
    Brak Mleko
    Brak Jedzenia na maśle
    Brak Słodyczy ( głownie chodzi mi o czekoladki )
    Nie słodzę herbaty ( Herbata zielona ) - 3 razy dziennie do śniadania do obiadu i do snu
    Twaróg jem jak jestem głodny
    Nie jem po godzinie 20
    Rano śniadanie 1 bułka na to szynka i ser i do piekarnika żeby ser się rozpuścił jem tak dzień w dzień oprócz weekendów
    1 Kanapka z chleba tostowego w szkole bez masła - sałata lodowa, ogórek , szynka oraz 1 plasterek sera
    Obiad jem późno bo dopiero kiedy wracam ze szkoły czyt godzina 18 i potem sernik lub łyżeczki twarogu

    Jestem naprawdę otwarty na sugestywną i uzasadniona krytykę oraz wszelkie rady, które mogę otrzymać są również mile widziane.

    Pozdrawiam,
    Quam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    bgoka

    bgoka

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1087 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna

    Dieta:
    Brak Mleko
    Brak Jedzenia na maśle
    Brak Słodyczy ( głownie chodzi mi o czekoladki )
    Nie słodzę herbaty ( Herbata zielona ) - 3 razy dziennie do śniadania do obiadu i do snu
    Twaróg jem jak jestem głodny
    Nie jem po godzinie 20
    Rano śniadanie 1 bułka na to szynka i ser i do piekarnika żeby ser się rozpuścił jem tak dzień w dzień oprócz weekendów
    1 Kanapka z chleba tostowego w szkole bez masła - sałata lodowa, ogórek , szynka oraz 1 plasterek sera
    Obiad jem późno bo dopiero kiedy wracam ze szkoły czyt godzina 18 i potem sernik lub łyżeczki twarogu

    Porażka i absolutnie do wymiany. Tego nie można nazwać w ogóle dietą.

    Skoro znasz nazwy diet to chyba coś o nich czytałeś. Najlepsze dla Ciebie będzie Low Carb. Poczytaj jeszcze raz na jej temat, zajrzyj to innych podobnych tematów i ułóż coś odpowiedniego dla siebie i swojej wagi, nikt za Ciebie tego nie zrobi, możemy jedynie ocenić, poprawić.

    Tu masz link http://www.kfd.pl/di...carb-27689.html

    i przykładową dietę:
    1. Płatki owsiane na mleku lub wodzie + jaja.
    2. Pieczywo żytnie pełnoziarniste, pierś z indyka, warzywa.
    3. (Przed treningiem) Ryz brązowy, pierś drobiowa, warzywa.
    4. (Po treningu)Banany + WPC
    5. tuńczyk w wodzie, oliwa z oliwek, warzywa.
    6. Jaja kurze całe lub makrela wędzona

    Na początku może się wydać drastyczna %) w porównaniu do tego co robiłeś do tej pory ale to kwestia samozaparcia i przyzwyczajenia się. Ułóż coś, zmodyfikuj, a my ocenimy.

    pozdr
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko