Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak zwiększyć objętość nadgarska?

- - - - - obwod nadgarstka

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BananowyPaluch

BananowyPaluch

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 328 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: E
    Mam pytanie.
    Jak zwiekszyc obwod NADGARSTKA i co robic w tym kierunku.?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Jarzyn~

    Jarzyn~

      Boks/BJJ

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6661 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    Wypełnij profil.

    Nadgarstka to sobie nie zwiększysz bo to kość przecież. Jeśli jesteś jeszcze w wieku dojrzewania to jeszcze wszystko zwiększy swoją objętość, siłe itp.
    • 0

    #3
    xKamilx007

    xKamilx007

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 431 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Świętokrzyskie
    • Staż [mies.]: lis 09
    nabierz masy to i nanadgarstek bedzie szerszy
    • 0

    #4
    BananowyPaluch

    BananowyPaluch

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 328 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: E
    Czy jest sens trudzic sie w nabieraniu masy jesli jest sie jeszcze w okresie dojrzewania?

    I do jakiego wieku ten okres dojrzewania trwa jesli chodzi o start w rosnieciu tu i tam?
    • 0

    #5
    Adam`

    Adam`

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 946 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 18
    a coś jeszcze niż nadgarstek masz zamałe? ;)

    wypełnij profil.
    • 0

    #6
    Jarzyn~

    Jarzyn~

      Boks/BJJ

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6661 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    Warto ćwiczyć, pobudzasz organizm i lepiej rośnie. U mężczyzn najlepszy wiek na rozrost to 15, 16-20.
    • 0

    #7
    BananowyPaluch

    BananowyPaluch

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 328 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: E
    A czy jest sznasa, ze jesli teraz duzo jem i dobrze i ciezko mi przybrac na masie to to sie z czasem zmieni ?
    Chodzi mi o to czy np. juz po okresie dojrzewania bedzie mi moze latwiej zlapac mieso?
    • 0

    #8
    KceKafe

    KceKafe

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 374 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: x
    Tak, bo rosniesz :)
    Jak przestaniesz rosnac to waga skoczy :D

    Tak, bo rosniesz :)
    Jak przestaniesz rosnac to waga skoczy :D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko