Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak zrzucić piwny brzuch i przytyć?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
masseur

masseur

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 14 postów

Cześć. Mam 24 lata, 180cm wzrostu, ważę 64kg. Generalnie jestem szczupły, tylko mięsień piwny trochę odstaję. Chciałbym przybrać na masie mięśniowej i ważyć tak 70-75kg, ale też pozbyć się tego brzucha. Zastanawiam się jaką drogą pójść. Rozpocząć dietę i trening na masę, przybrać na wadze (pewnie urośnie mi też brzuch), po czym wszystko, włącznie z brzuchem zredukować do 70-75kg, czy zrobić najpierw redukcję, żeby zrzucić ten brzuch i dopiero potem rozpocząć masę, a następnie redukcję do tych 70-75kg. Która opcja będzie łatwiejsza, szybsza, skuteczniejsza wg. was?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Kasia-SYNERGIA-Chorzów

Kasia-SYNERGIA-Chorzów

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 108 postów
Cześć! Odpowiednio zbilansowana dieta, ułożona przez specjalistę będzie w tym wypadku kluczową sprawą, gdyż jak już na pewno słyszałeś "brzuch robimy w kuchni". Póki co nie myśl o żadnej "redukcji", czy "masie". Zacznij wstępną adaptację do treningu siłowego wykonując tzw. FBW. Trening ten, pomoże zaangażować do pracy największą liczbę grup mięśniowych, dzięki czemu, poprzez ich stopniowe wzmacnianie, mocno podkręcisz swój metabolizm. Dodaj do tego 20 - 30 min kardio przed treningiem (rowerek, orbitreck lub bieżnia - co wolisz). Pamiętaj, że tkanka tłuszczowa nie spala się z "wybranych przez Nas" części ciała, tylko globalnie. Działając w taki sposób wysmuklisz i podrzeźbisz całe ciało, a mięśnie brzucha wreszcie się uwidocznią. Myślę, że to będzie dobry początek pracy nad Twoją sylwetką, tym bardziej jeżeli nie jesteś osobą wprawioną w trening siłowy. Jeżeli masz problem z doborem odpowiednich ćwiczeń do treningu typu FBW, a też i sama technika wykonywania różnorodnych ćwiczeń siłowych nie jest dla Ciebie do końca jasna - skorzystaj z pomocy trenera personalnego lub fizjoterapeuty. Czasem nawet jeden trening może bardzo wiele dać osobie początkującej. Powodzenia! :)

Edytowany przez Kasia-SYNERGIA-Chorzów, 28 sierpień 2019 - 09:27 .

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko