Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak zejsc z diety tluszczowej na zbalansowana

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
airPL

airPL

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow

    Witam. Od paru miesiecy jestem na diecie tluszczowej. Efekty tej diety sa zadowalajace (zgubione dodatkowe kg itp) jednak z kilku powodow chcialbym spowrotem przejsc na diete zbalansowana. Czy moglibyscie podac jakies informacje nt jak sie za to zabrac zeby nie podlalo mnie tluszczem podczas okresu tej zmiany?

     

    Z gory dzieki za wskazowki.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5044 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    zamieniasz co kilkanaście dni makroskładniki, z tłuszczu na węglowodany, powiedzmy takie 10g tłuszczu raz na kilkanaście dni zamieniasz na tą samą kaloryczność w węglowodany.

    z jakiego powodu chcesz się wycofać z tłuszczu?


    • 1

    #3
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow
    Dzieki za podpowiedz. Troche irytuje mnie monotonnosc posilkow w tej diecie oraz brak owocow/warzyw ktore lubie miec w diecie. Wydaje mi sie ze zbalansowana dieta moze byc o wiele bardziej roznorodna niz ta na ktorej jestem teraz.
    • 0

    #4
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5044 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    Dzieki za podpowiedz. Troche irytuje mnie monotonnosc posilkow w tej diecie oraz brak owocow/warzyw ktore lubie miec w diecie. Wydaje mi sie ze zbalansowana dieta moze byc o wiele bardziej roznorodna niz ta na ktorej jestem teraz.

     to chyba nie do końca zrozumiałeś dietę tłuszczową, nie mniej jednak również uważam że tego typu dieta nie nadaje się na "co dzień" 


    • 0

    #5
    Paprykooo

    Paprykooo

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 670 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Płock

    Dzieki za podpowiedz. Troche irytuje mnie monotonnosc posilkow w tej diecie oraz brak owocow/warzyw ktore lubie miec w diecie. Wydaje mi sie ze zbalansowana dieta moze byc o wiele bardziej roznorodna niz ta na ktorej jestem teraz.

     

    To chyba źle podszedłeś do tematu :D

    I ogólnie diety z dużym nasileniem na jeden makroskładnik są słabe w rekreacji. Z resztą sam widzisz :D Mało kto da radę całe życie przejechać bez chipsa, lodów czy makaronu


    • 0

    #6
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow
    Co macie na mysli mowiac ze zle zrozumialem ta diete badz zle podszedlem do tematu?
    Nie pisalem nic o checi na slodycze czy chipsy tylko o tej konkretnej diecie. Nie mam problemow z dyscyplina.
    • 0

    #7
    Koń102

    Koń102

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 33 postów

    Co macie na mysli mowiac ze zle zrozumialem ta diete badz zle podszedlem do tematu?

    Nie chcę bawić się w jasnowidza i czytanie w myślach nie mniej wydaje mi się iż Nasi koledzy mogą mieć na myśli to, że wykluczyłeś z diety warzywa całkowicie, co jest złym podejściem.


    • 0

    #8
    HuskymanBF

    HuskymanBF

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 47 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 135

    Jak wygladala dotychczasowa podaż ww przy diecie tluszczowej?


    • 0

    #9
    Diegoo

    Diegoo

      Myslenie innych nie moze miec wplywu tego co robisz.

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3204 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bruxelles
    • Staż [mies.]: 4

    Co macie na mysli mowiac ze zle zrozumialem ta diete badz zle podszedlem do tematu?
    Nie pisalem nic o checi na slodycze czy chipsy tylko o tej konkretnej diecie. Nie mam problemow z dyscyplina.

    I tez mysle ze warzywa niepotrzebnie wykluczyles (eko/lokalne) i od czasu do czasu owoce sezonowe krzywdy tobie nie zrobia (maliny, agrest, pozeczki, jagody, borówki).

    I jestem ciekaw ile gram trzymałeś węglowodany przy jakiej intensywności i ilosci treningów w tygodniu .

    Wysłane z mojego SM-T113 przy użyciu Tapatalka


    • 0

    #10
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow
    Juz daje wiecej informacji, sorki. Jesli chodzi o wegle na dobe to ok 60-70g. Warzywa owoce w diecie: 40g maliny/jagody do omleta na sniadanie. 2 posilek: 50-100g surowki/kiszony ogorek czy kapusta, 3 posilek: ziemniaki 130g oraz 50g innego warzywa(oliwki itp), kolacja: 100g mrozonych owocow do koktailu z mascarpone itp. Trenuje x4 w tygodniu, split.
    Brak mi troche pomyslow na to co mam gotowac i przez to zaczela sie monotonia w kuchni i w glowie.
    Jesli chodzi o bialko to ok 120-150 na dobe, reszta to tluszcze ok 350g srednio wychodzi.
    Waga spadla z 99kg w styczniu do 88kg teraz, sylwetka rowniez sie wyostrzyla.
    • 0

    #11
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9344 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Sprawdź swoją tolerancję na ww, tzn. jak mocno HF przeorała Ci wrażliwość insulinową (a może w ogóle?).

    2-3 treningi na wysokiej intesywności do wypłukania glikogenu, po ostatnim treningu zaczynasz ładować ww. 

    Jak 3-5g zacznie Cię ulewać, to niestety będziesz musiał bardzo powoli zmieniać t na ww, jeśli wbijesz znacznie więcej nabijesz się, zachowasz ostrość, to możesz w zasadzie dużymi skokami, albo z buta przejść na zbilansowaną.

     

    A żeby to miało jeszcze sens, to BF musisz mieć niski. Inaczej pozostaje przechodzenie powoli na ww.


    • 0

    #12
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow

    Sprawdź swoją tolerancję na ww, tzn. jak mocno HF przeorała Ci wrażliwość insulinową (a może w ogóle?).
    2-3 treningi na wysokiej intesywności do wypłukania glikogenu, po ostatnim treningu zaczynasz ładować ww.
    Jak 3-5g zacznie Cię ulewać, to niestety będziesz musiał bardzo powoli zmieniać t na ww, jeśli wbijesz znacznie więcej nabijesz się, zachowasz ostrość, to możesz w zasadzie dużymi skokami, albo z buta przejść na zbilansowaną.

    A żeby to miało jeszcze sens, to BF musisz mieć niski. Inaczej pozostaje przechodzenie powoli na ww.


    O stary, dzieki za info ale nie za duzo z tego rozumiem, lol. Moglbys to objasnic uzywajac troche prostszego jezyka? Bo jak to czytam to niewiem czego nie wiem:P
    • 0

    #13
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9344 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    O stary, dzieki za info ale nie za duzo z tego rozumiem, lol. Moglbys to objasnic uzywajac troche prostszego jezyka? Bo jak to czytam to niewiem czego nie wiem:P

    Dostałeś słowa kluczowe, umiesz używać google?

    Wrażliwość insulinowa a dieta wysoko tłuszczowa

    Ładowanie węglowodanami

    BF - Body Fat

     

    3-5g znaczy 3-5g ww na kg masy ciała(suchej)

     

    treningi na wypłukanie glikogenu, ładowanie węglowodanami

     

    Internet to nie tylko pejsbuk i forum, ale super encyklopedia. Tylko trzeba umieć przesiewać informacje.


    • 0

    #14
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow
    Dzieki za podpowiedz, pozdrawiam
    • 0

    #15
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5044 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    Dostałeś słowa kluczowe, umiesz używać google?

    Wrażliwość insulinowa a dieta wysoko tłuszczowa

    Ładowanie węglowodanami

    BF - Body Fat

     

    3-5g znaczy 3-5g ww na kg masy ciała(suchej)

     

    treningi na wypłukanie glikogenu, ładowanie węglowodanami

     

    Internet to nie tylko pejsbuk i forum, ale super encyklopedia. Tylko trzeba umieć przesiewać informacje.

     

     

    on nie wie o czym piszesz bo wziął się za dietę tłuszczową nie mając o tym zielonego pojęcia, bo taka moda  :KFD:

    dlatego bez sensu aby tłumaczyć od podstaw...generalnie niech wejdzie spokojnie na zbilansowaną tak zeby nie odbiło się to na samopoczuciu i sylwetce 


    • 0

    #16
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9344 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    on nie wie o czym piszesz bo wziął się za dietę tłuszczową nie mając o tym zielonego pojęcia, bo taka moda  :KFD:

    dlatego bez sensu aby tłumaczyć od podstaw...generalnie niech wejdzie spokojnie na zbilansowaną tak zeby nie odbiło się to na samopoczuciu i sylwetce 

     

    Dlatego warto się dokształcić, bo jeśli nadal będzie chciał coś robić z sylwetką, to takie hasła będą się przewijać. Ponadto taki manewr jaki zaproponowałem zawsze da mu jakieś wnioski na przyszłość. 

    Nie należy z ludzi robić lebiody, jak komuś zależy to wszystko jest w stanie zrobić :) 


    • 0

    #17
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow

    on nie wie o czym piszesz bo wziął się za dietę tłuszczową nie mając o tym zielonego pojęcia, bo taka moda :KFD:
    dlatego bez sensu aby tłumaczyć od podstaw...generalnie niech wejdzie spokojnie na zbilansowaną tak zeby nie odbiło się to na samopoczuciu i sylwetce


    Oversee: nie badz taki cwaniak, ok? Nie wiesz nic o mojej sytuacji wiec daruj sobie glupie docinki.
    Diete zaproponowac i wdrozyl mi kumpel ktory jest w tym sporcie od lat, wiec zna sie na rzeczy. Niestety wspolpraca nie wypalila ze wzgledu na baaardzo slaba komunikacje z jego strony zostalem pozostawiony sam sobie praktycznie rzecz biorac. Dlatego tez probuje sie dowiedziec dodatkowych informacji na ten temat.
    A dla ciebie mala uwaga, nie znasz sytuacji to bez sensu nie oceniaj. Jesli nie masz nic ciekawego do dodania to po prostu omijaj ten temat. Elo.

    Dlatego warto się dokształcić, bo jeśli nadal będzie chciał coś robić z sylwetką, to takie hasła będą się przewijać. Ponadto taki manewr jaki zaproponowałem zawsze da mu jakieś wnioski na przyszłość.
    Nie należy z ludzi robić lebiody, jak komuś zależy to wszystko jest w stanie zrobić :)


    Dzieki
    • 0

    #18
    Paprykooo

    Paprykooo

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 670 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Płock

    Oversee: nie badz taki cwaniak, ok? Nie wiesz nic o mojej sytuacji wiec daruj sobie glupie docinki.
    Diete zaproponowac i wdrozyl mi kumpel ktory jest w tym sporcie od lat, wiec zna sie na rzeczy. Niestety wspolpraca nie wypalila ze wzgledu na baaardzo slaba komunikacje z jego strony zostalem pozostawiony sam sobie praktycznie rzecz biorac. Dlatego tez probuje sie dowiedziec dodatkowych informacji na ten temat.
    A dla ciebie mala uwaga, nie znasz sytuacji to bez sensu nie oceniaj. Jesli nie masz nic ciekawego do dodania to po prostu omijaj ten temat. Elo.

    Dzieki

     

     

    Wiesz... Na YouTube też jest jeden taki z 16 latami stażu :D

    Jak się bierze za prowadzenie kogoś to do końca. Dobry kumpel, co Ci krzywdę tylko zrobił... W byciu trenerem nie chodzi tylko o posiadanie wiedzy, ale o jej przekazywanie. Komunikacja to podstawa, bez tego nie bierze się za pomaganie innym


    • 0

    #19
    airPL

    airPL

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Glasgow
    Paprykooo: zgadzam sie no ale co zrobic, wiedzy i stazu nigdy bym nie podwazyl, ale komunikacja powinna byc kluczem w takim wypadku. myslalem ze bedzie to inaczej to wygladalo. Sama dieta jak pisalem zdaje egzamin, tylko musze poszerzyc wiedze na jej temat i ja urozmaicic, bo zygac mi sie chce czasem jedzac ciagle to samo:P
    • 0

    #20
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5044 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    Oversee: nie badz taki cwaniak, ok? Nie wiesz nic o mojej sytuacji wiec daruj sobie glupie docinki.
    Diete zaproponowac i wdrozyl mi kumpel ktory jest w tym sporcie od lat, wiec zna sie na rzeczy. Niestety wspolpraca nie wypalila ze wzgledu na baaardzo slaba komunikacje z jego strony zostalem pozostawiony sam sobie praktycznie rzecz biorac. Dlatego tez probuje sie dowiedziec dodatkowych informacji na ten temat.
    A dla ciebie mala uwaga, nie znasz sytuacji to bez sensu nie oceniaj. Jesli nie masz nic ciekawego do dodania to po prostu omijaj ten temat. Elo.

    Dzieki

    oczywiście że znam sytuację w taki sposób w jaki nam ją przedstawiłeś i w dalszym ciągu podtrzymuje zdanie, że jesteś zielony, nie zastanawiałeś się dlaczego Twój kolega zaproponował Ci tego typu dietę? bo ja bym zapytał przed jej zastosowaniem... %%)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko