Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak wygląda trening na siłę?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
carumus1

carumus1

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 904 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsk Podlaski
    • Staż [mies.]: 15
    Witam, otóż już ja z kolegami skończyliśmy ćwiczyć na masę i postanowiliśmy, że od jutra zaczniemy iść w siłę, a później za miesiąc znowu masówka i tak w kółko a w marcu zaczniemy rzeźbę aż do wakacji. Tylko mam taki problem, ponieważ nie wiem jak wygląda trening na siłę. Mój kolega mówił że trzeba 80% ciężaru i 3 serie po 3 powtórzeń czy 2 powtórzeń, to ja wiem bo na wakacjach z kolegą chodziliśmy do kumpla na siłownię i pamiętam jak się ćwiczyło tylko nie wiem jak na bicepsy, na nogi, przedramię, barki. Właśnie w tym mam problem bo nie wiem ile % ciężaru dobrać i ile powtórzeń.

    O to przykład
    wyciskanie sztangi 55kg 3 serie po 3 powtórzeń
    wyciskanie hantli skos to ja nie wiem ile serii i powtórzeń.
    jak na tricepsa też nie wiem
    na plecy to samo i również na barki, nogi itd.

    Teraz nie chodzimy do tego kumpla na siłownię bo ja zrobiłem siłownię w suszarni i tam można pakować ;] więc nie piszcie żebym się zapytał tego kumpla itd..
    Dziękuję z góry. :)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    staniolele

    staniolele

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1368 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 0
    Chaotycznie strasznie napisałeś. Masa = 8-10 powtórzeń, zakreś 75%CM, duże partie 9-12 serii małe 6-8 (w całym tygodniu [w przypadku fbw])
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko