Skocz do zawartości

Zdjęcie

jak w tym przypadku wyliczyć sobie ilosc tluszczy/wegli/bialka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kikohoo

Kikohoo

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin

    Witam na początku przedstawię własne parametry ciała następnie napiszę o co dokładnie mi chodzi:

    Wzrost:172

    Waga:83

    Obwód:

    Biceps lewy: 37,7

    Biceps prawy 36,7

    Klatka: 100

    Brzuch 91

    Uda 62

     

    Teraz przedstawię sytuacje w której się znajduję.

    Przez pare lat grałem w klubie piłkarskim w nożną gdzie przez to wyrobiły mi się nogi, a góra pozostawała bez ćwiczeń,ponieważ nie było siłowni na treningach itd. Aktualnie rok temu skończyłem z piłką i teraz postanowiłem, że będę dalej ćwiczył tylko podkręcając górne partie ciała. Ta waga która wpisałem wydaje mi się, że byłaby troche mniejsza gdyby nie przyrost mięśni na udach. I z tego względu nie znajde idealnego kalkulatora do wyliczania dziennego zapotrzebowania kalorii,tluszczy,wegli,białka może ktoś z forumowiczów miał podobną sytuacje lub ogółem ktoś ma wiedzę jak sobie z tym poradzić to bardzo bym prosił o podpowiedzi w komentarzach. Jeśli chodzi o treningi to będa robione co drugi dzien chcę to dobrze wykorzystać, bo mam mega motywacje do przemiany swojej ciała mam kupione białko 2kg(już zaczynam powoli stosować) mam też kreatyne cm3 jabłczan w tabsach, ale to zamierzam wdrożyć jakoś po 3-4 tygodniach ćwiczeń lub później jeszcze < z tym też prosiłbym o podpowiedź czy to dobry byłby termin czy odczekać dłużej. 

    Zależy mi głownie na tym, żeby przybrać na masie mięsniowej pozbywając zbędnego tłuszczyku z ciała

    Nie wiem czy to ma znaczenie, nie przejmuje się jaka to jest waga może być nawet i te 83kg które mam obecnie, ale aby po prostu pozbywać się tłuszczu nie chudnąc na patyka, ale przybierając na masie mięśniowej przez ćwiczenia i tak myślę, że zejde z paru KG, ale tak jak pisałem dla mnie nie jest to istotne.

    Mam już ćwiczenia rozpisane na partie ciała oprócz nóg < ponieważ chciałbym pierw nadgonić górę..

    Pozdrawiam :)


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko